וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין קרמר: "אני יכול לפתוח דלתות עבור ילדים ישראלים"

המגיש של בולטימור סיפר על הבכורה המרגשת, הקשר לישראל ("זה הבית") והאולימפיאדה בקיץ הבא: "ארצה להיות שם, אבל זה תלוי בקבוצה"

משפחתו של דין קרמר מברכת אותו אחרי הבכורה ב-MLB/חשבון הטוויטר של בולטימור אוריולס

דין קרמר, שעשה היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון בליגת הבייסבול הבכירה, ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בזום עם חלק מהעיתונאים הישראלים. "זו זכות, אני מתרגש מאוד להיות הראשון שעושה משהו - בכל דבר", סיפר המגיש של בולטימור. "רק להגיע ל-MLB היה כבוד גדול. הבכורה היתה מרגשת מאוד, הקבוצה שיחקה טוב מאוד ואני עשיתי את המקסימום".

קרמר נשאל על החיבור שלו לישראל וסיפר: "כשגדלתי, חזרתי לישראל פעמיים בשנה. אמא שלי והאחים שלי גרים בארץ. "לייצג את ישראל - מבחינתי זה הבית. כשאני מגיע לישראל זה כמו לחזור הביתה. זה יכול לפתוח דלתות עבור ילדים ישראלים לבוא ולשחק בארצות הברית, ובסופו של דבר להגיע ל-MLB".

דין קרמר שחקן בולטימור אוריולס. GettyImages
זו רק ההתחלה. דין קרמר/GettyImages

על אולימפיאדת 2021 בטוקיו, אליה העפילה נבחרת ישראל, אמר המגיש: "אני ארצה להיות שם, אבל ל-MLB יש חוקים, זה תלוי איפה אתה מבחינת הליגה. זו גם החלטה של הקבוצה שלי, זה תלוי בהם. אני מקווה שאוכל לשחק, גם בלעדי יש לנבחרת ישראל קבוצה חזקה מאוד. אין שום דבר כמו ללבוש את החולצה של נבחרת ישראל, לעמוד בהמנון זה מרגש מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • דין קרמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully