וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטניס הישראלי מתחיל לחזור לשגרה: עוליאל ימריא לצ'כיה, צוקרמן ולשם לצרפת ופורטוגל

אחרי חצי שנה של השבתה בשל מגיפת הקורונה, ימריאו שחקני נבחרת הדייויס של ישראל לתחרויות בחו"ל, ותחרויות נוער בינלאומיות יתקיימו בישראל

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

חצי שנה אחרי ששיחקו בפעם האחרונה בתחרויות בינלאומיות מחוץ לישראל, שבים שחקני נבחרת הדייויס להתחרות בסבב המקצועני בסדרת תחרויות באירופה.

דניאל צוקרמן ועידן לשם יוצאים יחד עם מאמן נבחרת הדייויס, יואב שב, לשלוש תחרויות פיוצ'ר על מגרשים קשים - תחרות אחת בצרפת ושתיים בפורטוגל. בנוסף, יוצא ישי עוליאל לשתי תחרויות בצ'כיה על מגרשי חימר. קפטן/שחקן נבחרת הדייויס, יוני ארליך, כבר משחק השבוע בתחרות צ'לנג'ר לזוגות בצ'כיה על מגרשי חימר, יחד עם אנדריי וסילבסקי הבלארוסי, כאשר השניים העפילו לרבע הגמר.

התחרות האחרונה בה השתתפו שחקני הנבחרת היתה בתחילת חודש מרץ, רגע לפני התפרצות הקורונה בישראל, כאשר נבחרת הדייויס גברה על טורקיה באנטליה. מאמן הנבחרת השני, יואב בן צבי, נשאר בישראל על מנת להמשיך באימונים עם שאר שחקני העתודה שעדיין לא יצאו לתחרויות. באיגוד בודקים את האפשרויות לשלוח גם את השחקניות הבכירות לתחרויות מחוץ לישראל.

נבחרת הדייויס של ישראל. לידור גולדברג, איגוד הטניס, אתר רשמי
הענף מתאושש. שחקני נבחרת הדייויס/אתר רשמי, לידור גולדברג, איגוד הטניס

יואב שב: "השחקנים שלנו מוכנים לתחרויות, שני סבבי וולוו שהתקיימו בארץ בחודשים האחרונים נתנו הרבה הזדמנויות לשחק, וזה עזר להם להכנה מבחינת תחושת המשחק. כמובן, שנרצה לראות יכולת גבוהה יותר עכשיו מול השחקנים הזרים, השחקנים שלנו השיגו תוצאות מעולות בפיוצ'רים בעבר, הם מכירים את הסבב, ואני בטוח שהם יגיעו עם ביטחון וזה יבוא לידי ביטוי גם בתוצאות".

במקביל מתקיימים בישראל השבוע, לראשונה מאז תחילת מגפת הקורונה, שתי תחרויות בינלאומיות לנוער: תחרות ITF (עד גיל 18) המתקיימת במרכזי הטניס והחינוך בישראל רמת השרון ותחרות TE לגילאי 14 ביפו. בשבוע הבא יתקיימו שתי תחרויות נוער נוספות ביפו ובעכו. במקביל מתקיימים בימים אלה גם משחקי ליגת העל ווינר עם בכירי השחקנים והשחקניות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully