וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף צור יצא לחתום באנורתוזיס פמגוסטה

9.9.2020 / 11:29

השוער, שסיכם לעונה אחת בהשאלה מהפועל רעננה עם אופציית רכישה, ישלים את מעברו לקבוצה שבה משחק גם דור מיכה וייאבק על האפודה הראשונה

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב/צילום: גולשים

השוער אסף צור יצא הבוקר (רביעי) לקפריסין על מנת לחתום באנורתוזיס פמגוסטה, לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את המעבר מהפועל רעננה באמצעות סוכנו אבי נמני. השוער בן ה-22 ניהל מו"מ עם אנורתוזיס בתקופה האחרונה, כשכמובן במקביל התקיימו מגעים בין המועדון מקפריסין לבין הפועל רעננה בנוגע לתנאי ההעברה. הוא צפוי לשמש שוער שני ועל פי התקשורת בקפריסין "הועדף על פני מועמדים אחרים בזכות הניסיון שצבר בשלוש השנים האחרונות בליגת העל בישראל". צור יחתום על חוזה לעונה אחת.

השוער אסף צור עם סוכנו אבי נמני בדרך לחתימה בקבוצתו החדשה. האינסטגרם של אבי נמני, עיבוד תמונה
אתגר חדש. צור/עיבוד תמונה, האינסטגרם של אבי נמני

מאז הירידה לליגה הלאומית עזבו את הפועל רעננה במתווה דומה של השאלה עם אופציית רכישה גם עמית כהן (בני יהודה), אור דסה (הפועל כפר סבא), ירדן כהן (מכבי פתח תקוה) ויוג'ין אנסה (עירוני קרית שמונה).

השוער הראשון של אנורתוזיס הוא גיורגי לוריה, שהצטיין בין הקורות בעונה שעברה וזוכה לאמון רק מהמאמן, בן ארצו טימורי קצבאיה. לפי הדיווחים, צור ייאבק במיוחד עם יורגוס פפאדופלוס המקומי על אפודת השוער המקומי, זאת אם האחרון לא יעבור לקבוצה אחרת בתקופה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • אסף צור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully