וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר לא יישאר כמאמן לאומי במקביל לתפקידו כמנהל הספורטיבי של הנבחרות

9.9.2020 / 7:33

בעקבות השבוע האחרון, בהתאחדות לכדורגל החליטו להפריד בעוד כחודשיים את התפקידים בהם מחזיק האוסטרי. אם יישאר בישראל גם ב-2021, סיכוי גבוה שיחזור לשמש רק כמנהל ספורטיבי. אכזבה מהנבחרת הצעירה ומניר לוין

בווידאו: ריאיון עם ג'ואל אבו חנא/ההתאחדות לכדורגל של ישראל

ההתאחדות לכדורגל תפריד את תפקיד מאמן נבחרת ישראל הבוגרת מהמנהל הספורטיבי של כל הנבחרות בתום משחקי ליגת האומות דרג ב' בעוד כחודשיים. זאת אחת המסקנות של ראשי ההתאחדות לכדורגל בעקבות השבוע האחרון, שכלל את שני ההפסדים של הנבחרת הצעירה לצד שתי תוצאות התיקו של הנבחרת הלאומית.

בהתאחדות לכדורגל מבינים שהמצב לפיו וילי רוטנשטיינר נושא בתפקיד המאמן הלאומי וגם בתפקיד המנהל הספורטיבי של כל הנבחרות הוא בלתי אפשרי, ושכעת הוא עושה את שני הדברים בעיקר בשל אילוצים כספיים. בהנחה שרוטנשטיינר יישאר עובד ההתאחדות לכדורגל גם בשנת 2021, הוא יעשה רק את אחד משני התפקידים, כשיש סיכוי גבוה יותר לכך שיחזור לשמש רק כמנהל הספורטיבי.

מאמן נבחרת ישראל הצעירה ניר לוין. אדריאן הרבשטיין
יסיים את החוזה בסוף נובמבר. ניר לוין/אדריאן הרבשטיין

באשר לניר לוין, קיימת אכזבה עצומה בהתאחדות לכדורגל מההופעות של הנבחרת הצעירה מול איי פארו וקזחסטן, ובהנחה שלא תהיה עריפת ראשים מיידית מצד יו"ר ההתאחדות אורן חסון, לוין יסיים את חוזהו בסוף נובמבר וצפוי לפנות את מקומו למאמן אחר.

אם את ההפסד באיי פארו עוד הכילו בהתאחדות מפאת מזג האוויר שהיה שם והמסע המפרך, הרי שההפסד 2:1 אתמול לקזחסטן באצטדיון בנוף הגליל התקבל בכעס, במיוחד כיוון שצמד שחקני הבוגרת עילאי אלמקייס ואילון אלמוג צורפו כחיזוק. "במקום שנצמצם פער מהנבחרות שמעלינו, אנחנו נותנים לנבחרות שמתחתינו לעקוף אותנו", אמר גורם בהתאחדות לכדורגל אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully