וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד ובישול לדיא סבע בניצחון גוואנגז'ו R&F: "אני מתגעגע לזהבי"

שחקן ההתקפה נגח, דחק מקרוב והכין את השלישי ב-1:3 של קבוצתו על נועלת הטבלה הנאן. בסיום אמר: "מקווה שזהבי יצעיד את הנבחרת להישג גדול"

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

דיע סבע כבש היום (שלישי) צמד מצוין בניצחון גוואנגז'ו R&F 1:3 על הנאן בליגה הסינית. סבע שלא קיבל שחרור מקבוצתו למשחקיה של נבחרת ישראל, נגח פנימה בדקה ה-12 אחרי הגבהה של רנאטיניו והשלים צמד מקרוב בדקה ה-39. הוא הוסיף בישול ליה צ'ונגוי בדקה ה-43 והנאן רק השוותה זמנית מפנדל של הנריקה (35).

לאור עזיבתו הצפויה של ערן זהבי, סבע לוקח יותר אחריות בחלק הקדמי והיום שיתוף הפעולה שלו עם רנאטיניו היה איכותי והפיק שערים. גוואנגז'ו R&F עצרה את רצף ההפסדים שלה שעמד על שלושה וחזרה לנצח, כשסבע מעלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה העונה. הקבוצה של ג'ובאני ואן ברונקהורסט מדורגת במקום השביעי והלפני אחרון בבית שלה בליגה הסינית.

דיא סבע, שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
משחק מצוין. סבע/GettyImages

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, סיפר שסבע מאוד רצה להיות בסגל הנבחרת למשחקים נגד סקוטלנד וסלובקיה בליגת האומות, אבל גוואנגז'ו R&F התנגדה בכל תוקף לשחרר אותו בגלל חובת הבידוד שתחול עליו כשיחזור לסין.

לאחר המשחק התייחס סבע לזהבי ולרצונו להיות חלק מהנבחרת. "אני מתגעגע לערן. היתה בינינו כימיה נהדרת על המגרש, אבל עכשיו אני מקווה שהוא יעזור לנבחרת ישראל להגיע להישג גדול", אמר. על המשחק עצמו אמר סבע: "דבקנו בתוכנית המשחק של המאמן. הניצחון הזה הוא של כל הקבוצה. שיחקנו את המשחק שלנו, וכחלוץ האחריות שלי היא לכבוש כמה שיותר".

(עדכון ראשון: 15:07)

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully