וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב של סטארט אפ ניישן נתפס בשימוש בחומר אסור, סאם בנט ניצח בקטע העשירי

עודכן לאחרונה: 8.9.2020 / 18:39

פטריק שלינג השוויצרי טוען שהחומרים שהתגלו בבדיקה שערך בטור רואנדה הגיעו משימוש בספריי נגד אסטמה. כל המתחרים בטור דה פראנס נבדקו ונמצאו שליליים לקורונה, האירי בכה בסיום הניצחון בקטע העשירי. היתרון של רוגליץ' נותר על כנו

גיא ניב בטור דה פראנס/סטארט אפ ניישן

פטריק שלינג, רוכב מקבוצת האופניים הישראלית סטארט אפ ניישן, נתפס היום (שלישי) בשימוש בחומר אסור והושעה לארבעה חודשים. שלינג השוויצרי טען שהסיבה להימצאות החומר בגופו בבדיקה שנערכה במהלך טור רואנדה היא שימוש בספריי נגד אסטמה. שלינג מסר לאחר השעייתו: "סבלתי מאסטמה מאז הילדות, זו היתה טעות לא מכוונת להשתמש בספריי לא מורשה נגד אסטמה ואני רוצה להתנצל בפני הרשויות, הקבוצה וכל משפחת ענף האופניים. מעולם לא התכוונתי לפגוע בענף, אני מתחרט על מעשיי ולוקח אחריות מלאה על הטעות בשיקול הדעת שלי".

ב"לאקיפ" הצרפתי דיווחו היום שכל משתתפי הטור דה פראנס עברו אתמול בדיקות קורונה ושכולן יצאו שליליות - מה שמאפשר את המשך קיום מירוץ האופניים ללא שום הגבלה את סנקציה. הצוותים ימשיכו להיבדק בהמשך.

לעומת המשתתפים, מי שנמצא חיובי היה דווקא כריסטיאן פרודום, מנהל האירוע שכעת ייאלץ להיכנס לבידוד ולפספס את שארית התחרות. מלבד פרודום, ארבעה אנשי צוות מקבוצות שונות נמצאו חיוביים, אבל לא מדובר שמשהו שבגללו קבוצה שלמה תורחק. על פי ההחלטה שהתקבלה מבעוד מועד, אם מתחרה אחד יימצא חיובי לבדיקות קורונה, כל הקבוצה שלו תיאלץ להפסיק את השתתפותה בטור ולמעשה להיפסל. הדבקה רחבה יותר של כמה מתחרים, הייתה מביאה להפסקת המירוץ, אבל כאמור בינתיים כולם בריאים.

פטריק שלינג רוכב סטארט אפ ניישן. GettyImages
הסתבך. פטריק שלינג/GettyImages
רוכב האופניים האירי סאם בנט. רויטרס
בכה בסיום. סאם בנט/רויטרס

בקטע ה-10 של הטור, בן 168 קילומטרים בין איל דה אולרון לאיל דה רה, ניצח היום סאם בנט האירי, שחגג את ניצחונו הראשון בקריירה על הבמה הגדולה מכולן. "אני בהלם", אמר הרוכב הנרגש בסיום, תוך כדי בכי.

הדירוג הכללי (אחרי עשרה קטעים):

1. פרימוז' רוגליץ' (סלובניה, ג'מבו-ויסמה) 42:15:23 שעות
2. אגאן ברנאל (קולומביה, אינאוס) 0:21+ שניות
3. גיום מרטין (צרפת, קופידיס) 0:28+
4. רומן בארדה (צרפת, AG2R לה מונדיאל) 0:30+
5. נאירו קינטאנה (קולומביה, ארקאה-סאמסיק) 0:32+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully