וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנות האימונים חוזרים לקרואטיה

בסוכות יתקיימו מחנות אימונים לקבוצות נוער בג'ודו, כדוריד, כדורמים, כדורגל וכדורסל וקבוצות מישראל מוזמנות להצטרף

מחנות אימונים לבני נוער בקרואטיה. יחצ,
אפשר לחזור להתאמן, ונראה שקרואטיה היא היעד האפשרי העיקרי/יחצ

קרואטיה פתחה את גבולותיה ומקבלת בברכה את התיירים מישראל, בלי צורך בבידוד אבל עם בדיקות קורונה ועכשיו חוזרים במדינה לפעילות ספורטיבית מלאה, שפתוחה גם לישראלים.

רמון גנץ, הבעלים של חברת ספורט קאמפס קרואטיה ומומחה לתיירות במדינה, מציע עכשיו שורה של אפשרויות למחנות אימונים ברחבי קרואטיה, במתקני אימון איכותיים ובמלונות ברמת אירוח של 3-4 כוכבים על בסיס פנסיון מלא. מחנות האימונים הראשונים מתוכננים להתקיים בחג הסוכות, במגוון אזורים בקרואטיה: זאגרב, ספליט, אופטיה, איסטריה ודוברובניק ובמגוון מקצועות - ג'ודו, כדוריד, כדור מים, כדורגל וכדורסל.

בימים שלפני הקורונה גנץ ארגן עשרות מחנות אימונים לספורטאים צעירים מישראל בקרואטיה. מטרת המחנות היא להעניק לשחקני הקבוצה תקופה ממושכת יחדיו, אימונים במתקנים איכותיים ובמזג אוויר נוח יותר, חוויה של שהות בחו"ל וזמן איכות משותף לחיזוק פרמטרים חברתיים ומקצועיים והעיקר התמודדות עם ספורטאים מאירופה.

"הקורונה גרמה לביטולם של מחנות אימון שהיו מתוכננים לחודש מאי ולקיץ האחרון", אומר גנץ, "אבל עכשיו החיים חוזרים למסלולם ושוב אפשר לקיים מפגשים ספורטיביים עם ספורטאים ברמה גבוהה מקרואטיה ומקומות אחרים באירופה. הכול כמובן יתבצע על פי חוקי הקורונה, עם שמירה על בריאותם של הספורטאים. עכשיו, בניגוד לעבר יש לנו אפשרות להשיג למועדונים הישראלים מחירים נוחים יותר, בשל הירידה במחירי האירוח בקרואטיה".

מחנות אימונים לבני נוער בקרואטיה. יחצ,
מתאמנים ונהנים/יחצ

אז למה קרואטיה? מהרבה סיבות

  • מורשת ספורטיבית - קרואטיה מדינת ספורט מרשימה בכל קנה מידה. על אף היותה מדינה קטנה ולא עשירה, היא הצמיחה ספורטאי על ברמה העולמית במגוון ענפים. העובדה שנבחרת הכדורגל של קרואטיה היא סגנית אלופת העולם ושחקנים מהטופ העולמי - בראשם לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), איבן רקיטיץ' (ברצלונה) ומריו מנדז'וקיץ' (יובנטוס), מדברת בעד עצמה יותר מכל. אם תיכנסו לעובי הקורה, תגלו שקרואטיה היא יצרנית ספורטאים מדהימה גם בענפי כדור נוספים וגם במקצועות אתלטיקה ואומניות לחימה.
  • מתקני ספורט - אחת מהסיבות המרכזיות שקרואטיה מגיעה להישגים גדולים שזורה ברמת המאמנים ורמת מתקני הספורט. בקרואטיה ניתן למצוא מתקני ספורט איכותיים מאוד, אפילו מגרשי כדורגל מקורים.
  • מרחק טיסה - טיסה לקרואטיה וחזרה לישראל אורכת בין 3 שעות ל-3 שעות וחצי. במרבית המקרים, הטיסות מישראל לקרואטיה הן בשעות הבוקר וטיסות מקרואטיה לישראל הן בשעות הלילה, כך שניתן למקסם את השהות ולהרוויח ימים, בשונה ממדינות אחרות.
  • מדינת תיירות - קרואטיה בשנים האחרונות נחשבת ליעד מאוד פופולרי לתיירים מרחבי העולם. העובדה שרמת האירוח במלונות ברמת 3-5 כוכבים היא גבוהה, הנופים, הטבע, אזורי הים הרבים, עלויות השהות האטרקטיביות, כל אלה הפכו את קרואטיה בשנים האחרונות למדינה שממגנטת אליה למעל מ-17 מיליון תיירים בשנה.
  • מזג אוויר - מזג האוויר בקרואטיה הוא נוח ומאופיין כאקלים ים תיכוני, ברוב אזורי המדינה.
  • אוכל - המטבח הקרואטי הוא מטבח מגוון, המושפע במיוחד מהמטבח האיטלקי והאוסטרי וממטבחים ממדינות שונות באגן הים התיכון.
  • לספורט קאמפס קשר עם הספקים בקרואטיה. החברה הוציאה כבר עשרות קבוצות ישראליות בענפי ספורט שונים. לכל נסיעה מצטרף גנץ, שהתגורר 12 שנים בקרואטיה, דובר את השפה, בקיא בכל מה שצריך כדי לחבר בין כל הגורמים הנוגעים בדבר - כך שמאמן ומנהל הקבוצה אינם צריכים לעסוק בפרטים טכניים ויכולים להתמקד בתפקידם.
  • עוד באותו נושא:
  • קרואטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully