וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי הוא ברירת המחדל של פנרבחצ'ה", גם האנובר מתעניינת?

בטורקיה טוענים שניקולה קאליניץ' הוא היעד מספר 1 וקבאני "הפנטזיה". בגרמניה מדווחים: הקבוצה מליגת המשנה בודקת אפשרות להחתימו

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

לאן מועדות פניו של ערן זהבי? ביממה האחרונה התקשורת הטורקית לוקחת צעד אחורה בכל הנוגע לדיווחים שקשרו אותו לפנרבחצ'ה. זה החל הבוקר (שלישי) כשדווח על כך שהמאמן ארול בולוט מטיל וטו על החתמתו של הישראלי, ומעדיף את ניקולה קאליניץ'.

"למרות כל הדיווחים והשמועות שעלו בימים האחרונים על התעניינות של פנר בזהבי, המאמן ארול בולוט הטיל וטו על ההעברה - הוא לא חושב שזהבי הוא החלוץ שמתאים לקבוצה שלו", נכתב במילייט הטורקי. "מבחינת בולוט, שערים הם לא הכול. הוא מחפש שחקן שנותן מעצמו הכול על המגרש, עושה הגנה ולוחץ על שחקני היריבה בחלק הקדמי. נראה שגם אמרה בלוזוגלו מסכים עם המאמן על כך. בכל אופן, לא הוגשה לזהבי שום הצעה רשמית עד לשלב זה. נראה שגם המאמן וגם המנהל הספורטיבי מעדיפים את ניקולה קאליניץ'".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
לא יגיע לפנר? זהבי/דני מרון

הערב דווח ב-AsistAnaliz ש"זהבי הוא ברירת המחדל של פנרבחצ'ה, ולא יותר מזה. המועמד המוביל הוא ניקולה קאליניץ', והפנטזיה היא אדינסון קבאני. השם של זהבי מוזכר כמעט לחינם, והסיכוי שיגיע נמוך".

בתקשורת הגרמנית הופיע הערב דיווח מפתיע, לפיו האנובר מביעה התעניינות בזהבי. הקבוצה מליגת המשנה בגרמניה ניסתה להחתים את זהבי אי שם בשנת 2014 ובודקת כעת שוב את ההיתכנות להחתימו. יחד עם זאת, בגרמניה העריכו שהסיכוי שיצטרף נמוך, משום שהוא דורש משכורת גבוהה.

(עדכון ראשון: 9:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully