וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוחמד עוואד לא התאמן וצפוי לעזוב ללך פוזנן

7.9.2020 / 22:30

החלוץ בן ה-23 יעבור בהשאלה לסגנית אלופת פולין, לה תהיה אופציית רכישה ב-1.5 מיליון יורו שככל הנראה אין בכוונתה לממש. פלאניץ' נרשם לקראת ז'לייזניצ'אר, שתגיע למשחק ברביעי אחרי שכל בדיקות הקורונה היו שליליות

בוגדן פלאניץ' מוצג במכבי חיפה/יוטיוב מכבי חיפה

מוחמד עוואד לא התאמן הערב (שני) וצפוי לעזוב את מכבי חיפה ולהצטרף ללך פוזנן. החלוץ שחתם לפני כשבועיים על חוזה חדש לשלוש שנים במכבי חיפה וסיכם כי ייצא להשאלה בקבוצה מחו"ל עם אופציה לרכישה ב-1.5 מיליון יורו, אכן יעבור כמושאל, אבל לך פוזנן כבר הבהירה כי אין בכוונתה לממש את האופציה בקיץ הבא.

על פי התכנון של הפולנים, עוואד מגיע כדי למלא את מקומו של פיליפ שימצ'אק בן ה-18, שנפצע והותיר את המאמן דריוש זוראב עם חלוץ אחד בלבד - מיקאל אישק השבדי.

שחקן מכבי חיפה, מוחמד עוואד. לילך וייס רוזנברג
שנת התחשלות בפולין. מוחמד עוואד/לילך וייס רוזנברג

עוואד בן ה-23 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת כבר בספטמבר 2014. אחרי שכבש 30 שערים בקבוצת הנוער והוביל אותה לאליפות, הוא עלה רשמית לסגל הבוגרים בתחילת עונת 2016/17, ואת שער הבכורה שלו כבש מול בית"ר ירושלים ב-1 באפריל 2017. מאז הוסיף עוד 13 שערי ליגה במדי מכבי חיפה ומצא את הרשת גם בגביע המדינה, גביע הטוטו ובמוקדמות הליגה האירופית מול מורה בקיץ שעבר. הוא זומן לנבחרת ישראל באוקטובר 2018, אבל טרם ערך הופעה ראשונה במדים הלאומיים.

לך פוזנן סיימה כסגנית של לגיה ורשה ומשחקת במוקדמות הליגה האירופית, כשבסיבוב השני ממתינה לה האמרבי השבדית. הקבוצה זכתה בשבע אליפויות, כשהאחרונה הייתה ב-2015 ולפני כן עשתה את זה ב-2010 עם מלך השערים רוברט לבנדובסקי.

ובינתיים מכבי חיפה ממשיכה להיערך לקראת ז'לייזניצ'אר ורשמה בסגל האירופי גם את הבלם החדש בוגדן פלאניץ'. היריבה הבוסנית עדכנה כי כל בדיקות הקורונה של אנשיה שליליות והיא תמריא לישראל כדי לקיים ביום רביעי את המשחק הדחוי במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully