וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא הוועד האולימפי: "האולמפיאדה תתקיים - עם הקורונה, או בלעדיה"

ג'ון קואטס הבהיר כי המשחקים האולימפיים, אותם הוא רואה כ"אור בקצה המנהרה", לא יידחו בשנית ויתקיימו גם אם לא יושג חיסון

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

סגן נשיא הוועד האולימפי ג'ון קואטס הצהיר הערב (שני) כי המשחקים האולימפיים שנדחו לקיץ 2021 בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בעולם, יתקיימו כמתוכנן בבירת יפן טוקיו "עם או בלי הנגיף". ביולי האחרון אמר יו"ר הוועדה המארגנת של האולימפיאדה בטוקיו, כי נשקלת האפשרות לקיים את האירוע עם כניסת קהל מוגבלת ומצומצמת, אך הבהיר כי נעשים כל המאמצים כדי להימנע ממצב שהתחרויות נערכות אל מול יציעים ריקים באיצטדיונים.

"המשחקים האולימפיים ייערכו כסדרם ב-23 ביולי בשנה הבאה", אמר קואטס. "התחרויות אמורות לסמל עבור היפנים את הבנייה מחדש וההתאוששות מרעידת האדמה הקשה שהכתה במדינה ב-2011 ומהצונמי שהגיע בעקבותיה. אנו רואים את האולימפיאדה כ'משחקים שהכניעו את הקורונה' - האור בקצה המנהרה".

לקראת טוקיו 2020. AP
"התחרויות אמורות לסמל עבור היפנים את הבנייה מחדש וההתאוששות מרעידת האדמה"/AP

"אם יהיה חיסון מוכן, זה יעזור מאוד", אמר יו"ר הוועדה המארגנת של האולימפיאדה טושירו מוטו. "אבל אנחנו לא טוענים לרגע שלא נוכל לקיים את האירוע בלעדיו. החיסון הוא אינו תנאי מוקדם בשבילנו אם לקיים את האולימפיאדה או לא". דברים אלה של מוטו הגיעו לאחר שנשמעו לא מעט קולות הגורסים כי אם לא יהיה חיסון נגד נגיף הקורונה עד הקיץ, קיום המשחקים האולימפיים שוב יוטל בספק.

יותר מ-11 אלף ספורטאים מכ-200 מדינות היו צפויים להשתתף באולימפיאדה אשר הייתה אמורה להתקיים ביולי 2020. תחילה המארגנים סירבו לשנות את תאריך הפתיחה של המשחקים האולימפיים, אך לאור הבהלה שהתשתוללה ברחבי העולם עקב השתוללות המגיפה, הכריז הוועד האולימפי באפריל האחרון על דחיית אירוע הספורט המרכזי בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • טוקיו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully