וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אייזיאה טיילור חתם לעונה הקרובה

7.9.2020 / 11:05

הגארד (26, 1.88) ששיחק 67 משחקים במדי אטלנטה בעונת 2017/18 ואשתקד הרשים בליגת הפיתוח של ה-NBA ישלים את הסגל של גיא גודס לצד דריל מונרו, שון ארמנד ואקיל מיטשל

יאניס אנטטוקומפו הפצוע מברך את חבריו למילווקי אחרי הניצחון על מיאמי/מתוך טוויטר

מכבי ראשון לציון החתימה היום (שני) את הגארד האמריקאי אייזיאה טיילור ובכך השלימה את הסגל לקראת העונה הקרובה. הכתומים, שכבר החלו את האימונים לקראת גביע ווינר, היורוקאפ וליגת העל, בדקו מספר רב של מועמדים לפני שהצליחו להתביית על טיילור, שעל המגעים עמו פרסמנו אמש, והוא צפוי לנחות בקרוב בישראל.

טיילור (26, 1.88) לא סומן ככוכב ארצי בתיכונים, אך קנה לעצמו שם ביוסטון, ונשאר לשחק באוניברסיטת טקסס המקומית. במכללות הוא הפך מיד לשחק מוביל ונבחר לחמישיית הרוקיז של מחזור הביג 12 ב-2014, לחמישייה השלישית של המחוז בשנת 2015 ולחמישייה הראשונה בשנת 2016, כשלאחריה בחר לצאת לדראפט.

אחרי שלא נבחר בדראפט, הוא שיחק בליגת הקיץ במדי יוסטון, זכה לחוזה למחנה האימון אך שוחרר אחרי שלושה משחקים בקדם עונה. את העונה הוא פתח בריו גראנד ואלי, קבוצת הפיתוח של יוסטון, אך שיחק רק 12 משחקים בשל פציעה בשריר. בפברואר 2017 חתם על חוזה לא מובטח ביוסטון וזכה ל-4 משחקים ברוקטס ושלושה משחקים נוספים בפלייאוף. בקיץ 2017 שוחרר מיוסטון וחתם באטלנטה, הוא שיחק 67 משחקים באטלנטה, מתוכם 9 בחמישייה ורשם 6.6 נקודות, 3.1 אסיסטים ו-1.4 ריבאונדים ב-17.4 דקות למשחק.

בקיץ 2018 היה טיילור מועמד מוביל לקחת את המקום האחרון בסגל של קליבלנד, אך סבל משבר מאמץ שבגללו פספס את כל העונה. בקיץ שעבר חתם בטורונטו, אך שוחרר לפני העונה, כשהוא שב לריו גראנד ואלי מליגת הפיתוח ורשם במדיה 16.3 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

בכך השלימה ראשון לציון את הסגל לקראת העונה הבאה כשמלבד טיילור ישחקו הזרים דריל מונרו, אקיל מיטשל ושון ארמנד, והישראלים נמרוד טישמן, נועם אביבי, גולן גוט, עידו פליישר, והצעירים טל פלד ונועם דוברת שהתגייסו אמש במסגרת הגיוס של נבחרת הנוער של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully