וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דרבי רוסי ברבע הגמר, מרטנס הדיחה את קנין

מדבדב הביס את טיאפו ויפגוש את רובלב שגבר על ברטיני. סרינה תשחק נגד פירונקובה, אזרנקה חזרה מפיגור מערכה ועלתה

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

אחרי שערוריית נובאק דג'וקוביץ', שלב שמינית גמר אליפות ארצות הברית ננעל הלילה (בין שני לשלישי) עם שמונה משחקים, ארבעה אצל הגברים וארבעה אצל הנשים.

רבעי הגמר גברים

פבלו קרניו בוסטה - דניס שופובאלוב
בורנה צ'וריץ' - סשה זברב
אנדריי רובלב - דנילמדבדב
אלכס דה מינאור - דומיניק תים

רבעי הגמר נשים

ג'ניפר בריידי - יוליה פוטינצבה
נאומי אוסקה - שלבי רוג'רס
צבטנה פירינקובה - סרינה וויליאמס
ויקטוריה אזרנקה - אליסה מרטנס

אלכס דה מינור טניסאי אוסטרלי. GettyImages
עלייה ראשונה לרבע גמר גרנד סלאם. דה מינור/GettyImages

גברים

דומיניק תים יודע שככל הנראה הוא הפך לפייבוריט לזכייה לאור ההדחה המוקדמת של נובאק דג'וקוביץ', ובשמינית הגמר ניצב בפני אתגר נוסף בדמותו של אחד השחקנים המרשימים ביותר בטורניר עד כה, פליקס אוז'ה עליאסים. הקנדי בן ה-20 הגיע לשמינית אחרי שניצח את אנדי מארי והביס את קורנטן מוטה, אבל תים האוסטרי, שמדורג שני בטורניר, ניצח בצורה מרשימה 6:7 (4), 1:6, 1:6, כשהוא מנצל 51 שגיאות לא מחויבות של יריבו הצעיר. תים העפיל לראשונה לרבע גמר באליפות ארצות הברית ויודע שזו הזדמנות טובה מבחינתו להמשיך הלאה, ואולי עד הסוף. הוא נהנה מ-74 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה, ועם 22 ווינרים ושליטה ליד הרשת המשיך לעבר היעד.

בשלב הבא מחכה לו אלכס דה מינור האוסטרלי בן ה-21, שגם מדורג 21 בטורניר, ועלה לראשונה בקריירה שלו לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם עם 6:7 (6), 3:6, 2:6 מול ואשק פוספיסיל הקנדי. דה מינור, שבשנה שעברה נעצר בשמינית הגמר בניו יורק, שיפר את הישג השיא שלו.

דניל מדבדב, שהגיע בשנה שעברה עד הגמר וכמעט זכה בתואר, משייט בינתיים בניו יורק והפעם הוא הביס את פרנסיס טיאפו המקומי 4:6, 1:6, 0:6. זה היה המשחק השלישי בין השניים והרוסי עלה ל-0:3. ברבע הגמר ממתין למדבדב בן ארצו אנדריי רובלב. המדורג 10 בטורניר נחלץ מפיגור 1:0 במערכות נגד מתאו ברטיני (6) וגבר עליו 6:4, 3:6, 3:6, 3:6. זו העפלה ראשונה של רובלב לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם מאז שהוא עשה זאת בניו יורק לפני שלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הטניסאי האוסטרי דומיניק תים. GettyImages
פייבוריט? תים/GettyImages
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
ממשיכה, בקושי. סרינה וויליאמס/GettyImages

נשים

סרינה וויליאמס, המדורגת שלישית בטורניר והאלופה שלו שש פעמים, נזקקה לשעתיים וחצי כדי לנצח 3:6, 7:6 (6), 3:6 את מריה סקארי (15), שהפציצה 13 אייסים לעומת 12 של סרינה. סרינה סיימה את המשחק עם 30 ווינרים לעומת 38 שגיאות לא מחויבות בעוד סקארי סיימה עם 35 ווינרים ו-43 שגיאות לא מחויבות. זה היה הניצחון ה-100 של סרינה בגרנד סלאם של ניו יורק ועכשיו היא מחכה לצבטנה פירונקובה המתקמבקת ברבע הגמר.

פירונקובה הבולגרייה גברה על אליז קורנה 4:6, 7:6 (5), 3:6 ועלתה לרבע הגמר בניו יורק לראשונה בקריירה, כשהיא עושה זאת בגיל 32, בטורניר הראשון שלה זה שלוש שנים! בסיבובים הקודמים הבולגרייה גברה על גרבינייה מוגורוסה ועל דונה וקיץ', ומול הצרפתייה חבטה 46 ווינרים כולל 21 נקודות ברשת. המפגש שלה מול סרינה יהיה קרב בין שתי אימהות.

הטניסאית הבולגרייה צבטנה פירונקובה. GettyImages
יש במה להתגאות. פירונקובה/GettyImages

אליסה מרטנס הצרפתייה שחזרה את ההישג שלה מהעונה שעברה - העפלה לרבע הגמר - עם ניצחון חד וחלק 3:6, 3:6 על סופיה קנין. האמריקנית שדורגה שנייה בטורניר ונראתה מצוין עד הלילה, לא הצליחה לעמוד מול האגרסיביות של יריבתה המדורגת 16, ונכנעה ללא תנאי. בסיבוב הבא מרטנס תפגוש את ויקטוריה אזרנקה הוותיקה, שממשיכה להציג כושר מצוין וחזרה מפיגור מערכה לניצחון 7:5, 1:6, 4:6 על קרולינה מוחובה (20, צ'כיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully