וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב יבקשו קיצור בימי הבידוד של ג'ון דיבלר

6.9.2020 / 20:03

האדומים החלו בבדיקות על מנת לקצר את הזמן בו יצטרך לשהות הקלע החדש בבידוד, זאת כדי שיוכל לערוך אימונים לפני המשחק נגד באקן ברס

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הקלע ג'ון דיבלר שיחליף בסגל של יאניס קסטריטיס את דקוואן קוק שחוזהו בוטל בשל בעיות בדרכונו. דיבלר ינחת כבר הערב בישראל, כשהמגעים בינו לבין האדומים החל לפני פחות מ-48 שעות, כשבהפועל מגדירים את העסקה כ"החתמת בזק".

אלא שאם דיבלר ישלים את כל 14 ימי הבידוד כפי שהוא מחויב, ויתאמן רק עם השחקנים המבודדים הנוספים, הוא לא יוכל לערוך יותר מאימון אחד עם חבריו לקבוצה לפני המשחק החשוב נגד באקן ברס במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א. בקבוצה כבר החלו בבדיקה ראשונית מול איגוד הכדורסל, משרד הספורט ומשרד הבריאות האם ניתן לקצר את מועד הבידוד של דיבלר, לאור המשימה החשובה שלפניהם.

שחקן גלטאסראיי ג'ון דיבלר. GettyImages
בהפועל תל אביב מקווים שיוכל להתאמן עם שאר השחקנים לפני מוקדמות ליגת האלופות. דיבלר/GettyImages

דיבלר (32, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת אוהיו סטייט משנת 2007, שם החליף את דקוואן קוק שיצא ל-NBA. הוא נבחר במקום ה-51 בדראפט 2011, אך מעולם לא שיחק ב-NBA. בקיץ 2011 יצא לאירופה וחתם בפניוניוס, אחרי עונה עבר לקרשיאקה, שיחק בקבוצה במשך שלוש שנים ואף זכה באליפות. לאחר אותה זכייה, עבר לאנדולו אפס והצטיין עם 10.2 נקודות למשחק ביורוליג כולל 49.5 לשלוש. אחרי עונה המשיך במסע בטורקיה כשחתם בגלאטסראיי ורשם 6.5 נקודות למשחק ביורוליג. אחרי עונה בבשיקטש חזר ליורוליג בעונת 2018/19 כששיחק בדרושפאקה ורשם 4.3 נקודות למשחק.

חוזהו של דיבלר בהפועל הוא עד לסיום העונה, אך לאדומים יש אופציית יציאה מהחוזה אחרי תקופה לא ארוכה במיוחד, בה ייבחן השחקן ובקבוצה יראו את כושר המשחק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully