וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה עם שתי הפגזות, הפועל ירושלים עדיין ללא ניצחון

שערים נפלאים של שי גולן והיגור וידאל העניקו למלאבסים 0:2 בראשון לציון, בזמן שהירושלמים סיימו ב-0:0 מול כפר קאסם וטרם ניצחו מאז הפרידה מהשם קטמון. 0:3 להפועל רמת גן וטסלפפה על נס ציונה

בווידאו: ביברס נאתכו אחרי ה-1:1 של ישראל בסקוטלנד/עריכה: שאול אדם

עוד לפני משחקה של נבחרת ישראל מול סלובקיה, נערכו הערב (שני) שלושה משחקים במסגרת המחזור השני בליגה הלאומית. הפועל פתח תקוה הפגיזה פעמיים וניצחה 0:2 את הפועל ראשון לציון בחוץ, הפועל רמת גן הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה במשחק הפיקנטי של עופר טסלפפה, ואילו הפועל ירושלים נותרה ללא ניצחון אחרי 0:0 ביתי מול מ.ס. כפר קאסם.

הראל שלום שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עוד תיקו להפועל ירושלים. הראל שלום הערב/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - סקציה נס ציונה 0:3

עופר טסלפפה פגש את הסקציה לראשונה מאז משחק העלייה ב-20 במאי 2019, ובדיוק באותו מקום, אבל שם בצד את הזיכרונות וציין ניצחון ראשון העונה עם הפועל רמת גן. שתי הקבוצות חילצו 1:1 בתוספת הזמן במחזור הפתיחה, אלא שהפעם האורדונים לא היו בעמדת רדיפה. שמונה שחקנים שלא היו בעונה הקודמת פתחו בהרכב של המארחת, אבל דווקא שחקן הבית הוד מסיקה העלה ליתרון בדקה ה-60 אחרי שנכנס כמחליף. מיקו ממן הוסיף שבע דקות לאחר מכן מהנקודה הלבנה וחגג שער ליגה ראשון במדי רמת גן, לפני שמסיקה השלים צמד בדקת הסיום. היורדת עם הפסד ראשון לאורדונים מאז ספטמבר 2006.

עוד בוואלה!

לאומית: שלושער לחביבאללה בניצחון נוף הגליל, ברקוביץ' בדרך החוצה מאחי נצרת

לכתבה המלאה
גל מאיו שחקן הפועל ירושלים נפצע בידו. ברני ארדוב
נאלץ לצאת בגלל הפציעה ביד. גל מאיו/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - מ.ס. כפר קאסם 0:0

חמישה משחקים מאז שהפועל קטמון הפכה להפועל ירושלים, ולקבוצת האוהדים עדיין אין ניצחון. אחרי שאיבדו יתרון 0:3 וסיימו ב-3:3 מול איכסל, הירושלמים הצליחו הפעם לשמור על שער נקי מול מ.ס. כפר קאסם שעלתה ללא חלוצים (יובל אבידור הורחק בתבוסה 3:0 מול רמת השרון, בנג'מין קוקו נכנס כמחליף) ובקושי תקפה, אבל למרות השליטה הברורה החלו לאיים ללא הצלחה יתרה על שערו של צליל חתוכה רק ב-20 הדקות האחרונות ובנוסף איבדו את הקפטן גל מאיו שנפצע בידו. תיקו שני להפועל ירושלים, נקודה ראשונה לתומר קשטן העונה.

צליל חתוכה שוער מ.ס. כפר קאסם. ברני ארדוב
הפעם לא ספג. צליל חתוכה/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 2:0

המלאבסים ניצחו בהברפלד לראשונה אחרי חמש שנים, בזכות שתי הפגזות מרחוק. הפועל ראשון לציון, שלא שיחקה במחזור הפתיחה בגלל מכת הקורונה אצל היריבה הפועל כפר שלם, הציגה הרכב צעיר ושונה כמעט לגמרי מזה שנאבק על העלייה בעונה שעברה. המשחק היה שווה כוחות, עד שבדקה ה-40 ירה שי גולן כדור אדיר מחוץ לרחבה אל המשקוף ופנימה. יופי של בכורה לקשר שרק היום עבר בבקרה. שלוש דקות לאחר מכן הגיע תורו של הברזילאי היגור וידאל לחגוג שער ראשון בישראל, עם בעיטה חזקה מ-23 מטרים שאליה יהונתן שאבי הגיב באיחור. ראשון לציון הגיעה לכמה מצבים טובים, אבל עומר כץ עצר פעמיים וגם נהנה מקצת מזל כשכדורים שרקו ליד הקורה שלו. הפועל פתח תקוה עם ארבע נקודות אחרי שני משחקים, איסמעיל עאמר יחפש את נקודת הבכורה במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully