וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של דקוואן קוק בוטל, הפועל תל אביב החתימה את ג'ון דיבלר

עודכן לאחרונה: 6.9.2020 / 16:46

הקלע (32, 1.98) שרשם שלוש עונות ביורוליג, הצטרף לשורות האדומים במקום קוק שלא הצליח להסדיר את הגעתו לישראל

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

הפועל תל אביב הנחיתה היום (ראשון) בשורותיה שחקן יורוליג מנוסה ביותר. אחרי הפרסום באתר "יורוהופס" על המגעים בין הצדדים, הקלע ג'ון דיבלר, שלא שיחק כדורסל בשנה האחרונה, חתם רשמית בקבוצה לעונה אחת במקום דקוואן קוק שחוזהו בוטל.

דיבלר (32, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת אוהיו סטייט משנת 2007, שם החליף את דקוואן קוק שיצא ל-NBA. הוא נבחר במקום ה-51 בדראפט 2011, אך מעולם לא שיחק ב-NBA. בקיץ 2011 יצא לאירופה וחתם בפניוניוס, אחרי עונה עבר לקרשיאקה, שיחק בקבוצה במשך שלוש שנים ואף זכה באליפות. לאחר אותה זכייה, עבר לאנדולו אפס והצטיין עם 10.2 נקודות למשחק ביורוליג כולל 49.5 לשלוש. אחרי עונה המשיך במסע בטורקיה כשחתם בגלאטסראיי ורשם 6.5 נקודות למשחק ביורוליג. אחרי עונה בבשיקטש חזר ליורוליג בעונת 2018/19 כששיחק בדרושפאקה ורשם 4.3 נקודות למשחק.

המנהל המקצועי עידן פלדה: "בעקבות העניינים הטכניים שמנעו מדקוואן קוק להגיע לישראל, חיפשנו שחקן עם תכונות דומות שייתן לנו קליעה לשלוש ברמה גבוהה. בנוסף, ג'ון ששיחק ברמות הכי גבוהות ביבשת יביא איתו ניסיון ואני בטוח שהוא ישתלב במהרה בפאזל שבנינו לקראת האתגרים שעומדים בפנינו בעונת המשחקים 20/21".

ג'ון דיבלר הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
הזר הרביעי של הפועל תל אביב. ג'ון דיבלר/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

כאמור, במקביל הודיעה הפועל תל אביב על ביטול חוזהו של דקוואן קוק, שלא הצליח להסדיר את הגעתו לישראל. השחקן ניסה לקבל דרכון שיאפשר את הגעתו לארץ, אך ללא הצלחה.

"בימים כתיקונם מדובר בהליך טכני שלוקח ימים ספורים, אבל בימי הקורונה התברר כסיפור ארוך", נכתב בהודעה. "בחוזהו של השחקן הוכנס מראש תאריך יעד בו הוא צריך לנחות בישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה, אחרת החוזה לא ייכנס לתוקף אך לצערנו בשלב זה לא הצליח השחקן להסדיר את הגעתו לארץ. מכיוון שאין לנו צפי לתאריך בו יוכל השחקן להגיע הוחלט לוותר על שירותיו.

הסגל של יאניס קסטריטיס כולל פרט לדיבלר עוד שלושה זרים - וולט למון ג'וניור, טאליב זאנה ורג'י אפשאו לצד הישראלים ים מדר, רז אדם, חואקין שוכמן, בר טימור, יונתן מור ודניאל קופרברג. הקבוצה תשחק במוקדמות ליגת האלופות ב-23 בספטמבר נגד באקן ברס בניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully