וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את בוגדן פלאניץ' לשלוש שנים

6.9.2020 / 17:01

הירוקים השלימו את צירוף הבלם הסרבי שהתקשה להשתחרר מסטיאווה בוקרשט. פלאניץ' בן ה-28 ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה ואמר: "הגעתי כדי לנצח". לבקשת הקבוצה: מוחמד אבו פאני שוחרר מסגל הנבחרת הצעירה

בוגדן פלאניץ' מוצג במכבי חיפה/יוטיוב מכבי חיפה

בתום משא ומתן ארוך ועמוס קשיים, מכבי חיפה החתימה היום (ראשון) את בוגדן פלאניץ' לשלוש שנים והוא ישתכר סביב 400 אלף יורו לעונה. הירוקים הודיעו רשמית על צירופו של הבלם הסרבי, שקבוצתו הקודמת סטיאווה בוקרשט התעקשה שהיא מחזיקה בחוזה לעונה נוספת עמו.

פלאניץ' בן ה-28 שיחק בשלוש השנים האחרונות בסטיאווה ולפני כן לבש את מדיהן של כמה קבוצות במולדתו, ביניהן הכוכב האדום בלגרד ו-וויבודינה. ברק בכר מכיר את הסרבי היטב אחרי שהוא שיחק נגד הפועל באר שבע ב-2017. המחלוקת של פלאניץ' מול סטיאווה עומדת בעינה ובמכבי חיפה לקחו את הסיכון למרות שאין פסק בורר בעניינו. הוא בכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק ביום רביעי מול ז'לייזניצ'אר, כשהשחרור מההתאחדות הרומנית אמור להגיע תוך 10 ימים.

פלאניץ' אמר: "שמעתי המון דברים טובים על המועדון ועל העיר חיפה. אני יודע שזה מועדון שמחפש לנצח וזה אתגר עבורי לבוא לפה ולהיות חלק מזה. הגעתי לפה בשביל לנצח. אני כבר לא יכול לחכות ללבוש את החולצה הירוקה ומקווה שהאוהדים יחזרו מהר ככל האפשר ליציעים. סטויקה (ולדימיר סטויקוביץ') אמר לי שהקהל של מכבי חיפה הוא הקהל הכי טוב בישראל, מחכה לראות אותם. ירוק עולה".

בוגדן פלאניץ' מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
סוף סוף ירוק. בוגדן פלאניץ'/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

במועדון החמיאו למנכ"ל אסף בן דב שעמל על עסקת פלאניץ' בשבועות האחרונים. פרט לבלם, גם הקשר חוסה רודריגס עשוי להצטרף בימים הקרובים למכבי חיפה אחרי שעזב את מחנה האימונים של מלאגה.

בתוך כך, מכבי חיפה ממשיכה להיערך למשחק הדחוי מול הבוסנים ביום רביעי, בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. מוחמד אבו פאני שוחרר מסגל הנבחרת הצעירה לבקשת הירוקים וישוב להתאמן מחר עם הקבוצה כדי לעמוד לרשות בכר ברביעי. יהב גורפינקל נשאר עם הנבחרת שתשחק בשלישי מול קזחסטן, ואילו עופרי ארד יחזור לאחר משחק הנבחרת הבוגרת מחר מול סלובקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully