וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקפריסין טוענים: דור מיכה ילבש את החולצה מספר 20 - כמחווה למכבי תל אביב

המצטרף הטרי לאנורתוזיס שינה את מספר החולצה שמזוהה איתו. הסיבה: רצה לציין 20 שנה מאז שהצטרף למחלקת הנוער של קבוצת נעוריו

בווידאו: גאורגיוס דוניס אחרי ההפסד של מכבי תל אביב/צילום: דוברות מכבי ת״א עריכת וידאו: ניר חן

דור מיכה עדיין לא שוכח את מכבי תל אביב. אחרי שחתם רשמית באנורתוזיס הקפריסאית, הקשר מתכנן לעשות מחווה לקבוצת נעוריו - וללבוש את החולצה מספר 20, המציינת את מניין שנותיו במכבי תל אביב.

מיכה, שלבש במשך רוב הקריירה את חולצה מספר 15, יכול היה לבחור שוב במספר המזוהה איתו אולם לפי התקשורת הקפריסאית, בחר במספר 20. מאז שנחת בקפריסין ביום שישי, הקשר בן ה-28 שוהה בבידוד בלרנקה ומחכה להצטרף לחבריו החדשים.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נפרד מהמספר המזוהה איתו. דור מיכה/ברני ארדוב

בסוף השבוע האחרון פרסם באינסטגרם פוסט פרידה ממכבי תל אביב, בה החל את דרכו במחלקת הנוער כבר בגיל 8. "מעולם לא חשבתי שאצטרך לכתוב פוסט פרידה ממכבי, אבל לצערי זאת המציאות", כתב. "בראש ובראשונה אני רוצה להודות למועדון שהעניק לי המון במשך כל כך הרבה שנים ושבזכותו הגשמתי את כל החלומות שלי והרבה יותר מזה. זה הבית שלי, המשפחה שלי והמקום בו גדלתי מגיל 8, אבל לצערי זאת המציאות וזה הזמן להמשיך הלאה".

"בראש ובראשונה, אני רוצה להודות למועדון היקר הזה שהעניק לי המון במשך כל כך הרבה שנים ושבזכותו הגשמתי את כל החלומות שלי והרבה יותר מזה. תקופה שבה זכיתי ב5 אליפויות, 3 גביעי טוטו, גביע מדינה, אלוף האלופים, המון רגעים מדהימים באירופה כולל העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות ועוד אינספור חוויות ורגעים מרגשים.

"תודה ענקית לשחקנים ששיחקתי איתם במשך השנים. זכיתי להכיר אנשים מדהימים ואחים לכל החיים. לא יכולתי לבחור אנשים אחרים לעבור איתם את המסע המטורף הזה. ותודה אחרונה וגדולה, לכם קהל יקר על שהענקתם לי כל כך הרבה אהבה מהרגע הראשון שעליתי לבוגרים ועד ליום האחרון. תמיד הייתם לצידי בכל מצב וגם ברגעים הקשים אף פעם לא נתתם לי להרגיש לבד. תודה על כל האושר שגרמתם לי ולמשפחה שלי. אנחנו לא נשכח לכם את זה לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully