וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקוב סילבסטר: "לישראלים אין סבלנות, זו המנטליות שלהם"

החלוץ הסלובקי ששיחק בליגת העל השלוש השנים האחרונות התראיין במולדתו לקראת המפגש מול ישראל: "גם כשהנבחרת שלהם מציגה יכולת טובה, היא כמעט תמיד לא משיגה תוצאות טובות"

בווידאו: ביברס נאתכו אחרי ה-1:1 של ישראל בסקוטלנד/עריכה: שאול אדם

נבחרת סלובקיה תתארח מחר (שני) אצל ישראל במשחק השני של הקמפיין בליגת האומות, ובחיפושים אחרי מידע אחרי היריבה מולה ינסו להתאושש מההפסד הכואב לשכנה צ'כיה (3:1) ביום שישי, דיברו בתקשורת המקומית עם יקוב סילבסטר, החלוץ הסלובקי שנדד בשלוש השנים האחרונות בין בית"ר ירושלים, בני יהודה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה לפני שחזר למולדתו.

"אני מצפה למשחק מול ישראל ומאמין שננצח", אמר סילבסטר. "אנחנו לא מגיעים בהרכב הכי חזק שלנו אז קשה לחזות את התוצאה, את ישראל אני יכול לתאר במילה אחת כמוזרה. יש להם איכות ושחקנים טובים, אבל זה לא בא לידי ביטוי בתוצאות. גם כשהם מציגים יכולת טובה הם כמעט תמיד לא משיגים תוצאות טובות. לישראלים אין סבלנות, גם במועדונים וגם בנבחרת. הם מצפים להישגים מיידים, וכשזה לא קורה המאמן הוא האשם ומחליפים אותו. זו המנטליות שלהם. עכשיו הם הבטיחו רוח חדשה עם המאמן החדש של הנבחרת, נראה איך זה יילך להם".

שחקן הפועל חיפה יקוב סילבסטר. דני מרון
"ישראל נבחרת מוזרה". יקוב סילבסטר/דני מרון

כשנשאל מי מהשחקנים הישראליים הכי מסוכן בעיניו ענה: "יש להם התקפה טובה יותר מהגנה, עם זהבי, דאבור וסולומון. כולם אומרים שזהבי הוא מכונת שערים שיכול לכבוש כשהוא רק רוצה. קשה מאוד לשמור עליו כי הוא בלתי נראה על המגרש, ואז הוא מבקיע מכלום. הוא עושה את זה פעמים רבות".

על מצבו האישי אמר סילבסטר בן ה-31: "אני כבר לא שייך להפועל חיפה, כי החוזה שלי שם נגמר וסירבתי להצעה לחוזה חדש מבלי לנהל אפילו משא ומתן. כרגע אני בבית, מתאמן ומחכה להזדמנות. יש קצת התפתחויות, אבל עוד לא החלטתי לאן אלך. אני עוד לא רוצה לחזור לליגה הסלובקית, ובישראל לא נראה שיש אופציה כרגע, כי המועדונים מקצצים בלי רחמים בחוזים חדשים וגם בחוזים קיימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully