וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזיפה מהמאבטחת ו"אצבעות אדומות ברגליים": היום המוזר של כריסטיאנו רונאלדו

הכוכב תועד ביציע כשהוא מתעלם מההנחיות וקיבל הערה מכוחות האבטחה. פרננדו סנטוס טוען: עקיצת הדבורה גרמה לו לתסמינים קשים

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

יום משונה עבר אתמול (שבת) על כריסטיאנו רונאלדו. זה החל עם עקיצת דבורה שהזדהמה וגרמה לו להיעדר מהמשחק של פורטוגל נגד קרואטיה בליגת האומות, ונמשך עם סצנה משונה ביציע. כוכב יובנטוס נראה יושב וצופה במשחק כשהוא לא חובש מסיכה כנדרש במרחב הציבורי, עד שאחת המאבטחות שהיו במקום ניגשה אליו והעירה את תשומת ליבו לכך.

בסרטון שכבש את הרשת נראית המאבטחת ניגשת לרונאלדו ומבקשת ממנו לעטות מסיכה, כשהכוכב נענה לדרישתה במהירות. כך או כך, אחרי המשחק שהסתיים ב-1:4 מרשים לפורטוגל, התייחס מאמן הנבחרת פרננדו סנטוס לפציעה המשונה של רונאלדו ואמר ש"לא נתתי לו מנוחה. אם הוא היה בכושר משחק, הוא היה פותח היום".

סנטוס אמר ש"רונאלדו התאמן אתמול והוא מרגיש יותר טוב. נכון לעכשיו, הוא יצטרף אלינו לנסיעה לשבדיה לקראת המשחק ברביעי. אחר כך נראה מה הלאה. הוא לא פצוע, רק צריך להתאושש מהזיהום. הוא התאמן היטב בימים האחרונים, עד שלפתע גילינו שאחת האצבעות שלו אדומה לגמרי".

סנטוס החמיא לשאר השחקנים שמילאו את החלל של הכוכב הגדול והציגו יכולת מרשימה. "הם הוכיחו שאנחנו מסוגלים לשחק בלי כריסטיאנו. השחקנים האלה מכירים אחד את השני מצוין, והם הוכיחו את זה בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully