וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: נובאק דג'וקוביץ' פגע בטעות בשופטת - ונפסל

עודכן לאחרונה: 7.9.2020 / 9:05

דרמה חסרת תקדים: המדורג ראשון בעולם ובטורניר ניסה למסור כדור לכיוון שופטת הקו, אך הכדור פגע בגרונה והמשחק הופסק. הסרבי נפסל והודח מהטורניר. סשה זברב עלה לרבע הגמר

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

אליפות ארה"ב מתחילה להתקדם לכיוון שלביה האחרונים והערב (ראשון) יצאו לדרך משחקי שמינית הגמר. דרמה גדולה נרשמה במפגש המרכזי בין המדורג מספר 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ' לבין פאבלו קרניו בוסטה, כשהסרבי פגע בשופטת הקו, נפסל - והודח מהמשך הטורניר.

נובאק דג'וקוביץ' אחרי שחבט כדור לעבר שופטת קו. GettyImages
הודח באופן דרמטי. דג'וקוביץ' עם שופטת הקו/GettyImages

גברים

דרמה גדולה באליפות ארצות הברית הפתוחה: נובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם ובטורניר, ספג הפסד טכני בקרב מול המדורג 20 פאבלו קרניו בוסטה והודח מהמשך הטורניר. במהלך ההתמודדות חבט הסרבי כדור לעבר שופטת הקו שעמדה מאחוריו, אך הכדור פגע בגרונה והיא נפצעה ממנו. לאחר שהמשחק הושהה לדקות ארוכות, הוחלט להפסיק את המשחק מיידית ולפסוק הפסד טכני לחובתו של דג'וקוביץ'. המשמעות היא שהמועמד מספר אחת לזכייה בטורניר - הודח.

דין ודברים החל להתפתח בין דג'וקוביץ' לבין השופטים. ממבט חוזר על המקרה נראה שהסרבי לא הכה בכדור בעוצמה והביע מיד חרטה על כך שפגע בשופטת, אך יש לציין שהאירוע קרה לאחר שאותה שופטת קיבלה החלטה לרעת המדורג מספר 1, אותה הוא לא אהב. דג'וקוביץ' הוא הטניסאי החמישי בהיסטוריה שמורחק מטורניר גרנד סלאם בעידן הפתוח. קדמו לו ג'ון מקנרו באליפות אוסטרליה ב-1990, קארסטן ארינס ברולאן גארוס 1995, ג'ף טרנגו בווימבלדון 1995 ושטפן קובק ברולאן גארוס 2000.

קודם לכן, סשה זברב עלה לרבע הגמר לאחר שלא שמט מערכה, ואפילו לא היה קרוב לכך. המדורג חמישי נזקק לשעה ו-34 דקות כדי להביס 2:6, 2:6, 1:6 את אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה הספרדי ללא תנאי. זברב, שעלה לראשונה לרבע הגמר והפך לגבר הגרמני הראשון שעולה לשלב הזה מאז טומי האס ב-2007, ישחק ברבע הגמר נגד בורנה צ'וריץ', שניצח את ג'ורדן תומפסון 5:7, 1:6, 3:6.

שניים נוספים שהעפלו לרבע הגמר הם סשה זברב (5), שלא התקשה להכניע את אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה הספרדי (99 בעולם) 2:6, 2:6, 1:6, ודניס שפובאלוב (12), שגבר על דויד גופן (7) 7:6 (0), 3:6, 4:6, 3:6.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

צפו בחבטה של דג'וקוביץ' שפגעה בשופטת

סשה זברב טניסאי גרמני. AP
אפילו לא הזיע בדרך לרבע הגמר. זברב/AP
ג'ניפר בריידי טניסאית אמריקאית. AP
תצוגת שיא. בריידי/AP

נשים

נאומי אוסקה, שמדורגת רביעית בטורניר, נראית כמו אחת המועמדות לזכייה בתואר, הצליחה לעבור משחק קשה מאוד מול מרטה קוסטיוק המסוכנת בסיבוב השלישי ובשמינית הגמר צלחה גם אתגר גדול יותר בדמות אנט קונטבייט האסטונית (14), אותה הכניעה עם 3:6, 4:6. היריבה הבאה תהיה שלבי רוג'רס האמריקאית, שהפתיעה את פטרה קביטובה (6) עם 6:7 (7), 6:3, 6:7 (8).

ג'ניפר בריידי האמריקאית (28) עלתה לראשונה בקריירה שלה לרבע גמר בטורניר גרנד סלאם. האמריקאית הציגה משחק יוצא מן הכלל מול האלופה מ-2016 אנג'ליק קרבר וניצחה אותה 1:6, 4:6 בתוך שעה ועוד 28 דקות של טניס מהנה ברמה גבוהה. בריידי סיימה את המשחק עם 25 ווינרים לעומת 16 של יריבתה. ברבע הגמר תפגוש בריידי את יוליה פוטינצבה (23) הקזחית שבאופן מפתיע גברה 3:6, 6:2, 4:6 על פטרה מארטיץ' (8) המדורגת מעליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully