וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה העלה סרטון פורנוגרפי לוואטסאפ והודח ממשחק הצדקה

כוכב מנצ'סטר סיטי לשעבר העלה לקבוצת וואטסאפ סרטון של בחורה במקלחת והציע לנוכחים להכניס 19 בחורות למלון. ב-Unicef זעמו: "לא התנהגות שמתאימה לערכינו"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

יאיא טורה, פעם כוכב גדול בברצלונה ומנצ'סטר סיטי, היה אמור לקחת חלק במשחק צדקה שנתי של Unicef אך הודח מהסגל ברגע האחרון. הסיבה: הקשר מחוף השנהב העלה סרטון פורנוגרפי לקבוצת וואטסאפ עם שחקנים נוספים שהיו אמורים לשחק איתו והציע לארגן להם בחורות למלון.

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יאיא טורה עושה בושות/רויטרס

המעשה הזה גרר גל של תלונות נגד טורה, בטח לאור העובדה שהוא היה אמור לקחת חלק במשחק צדקה למען ילדים. טורה, כך על פי הדיווחים, העלה סרטון של בחורה עירומה במקלחת ואז גם הציע להם את ההצעה המגונה. המעשה הזה הפך לשיחת היום בארוחת הבוקר במלון בקרב השחקנים לקראת המשחק שייערך ביום ראשון.

"הוא שיתף תוכן לא הולם בקבוצת וואטסאפ פרטית", נמסר ממארגני המשחק, "ההודעה הזו נמחקה מיד ונמסרה התנצלות לכל מי שהיה צריך. ההתנהגות הזו לא מתאימה לערכים שלנו וזה היה צעד נכון מבחינתו לעשות צעד אחורה ולא להשתתף במשחק".

טורה בן ה-37 עשה את הפריצה שלו בברצלונה עמה הוא זכה גם בליגת האלופות. ב-2010 הוא נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי במדיה הוא רשם 230 הופעות וכבש 59 שערים. אלא שהקשר לא ממש השתלב אצל פפ גווארדיולה ועזב את הקבוצה ב-2018. הוא הספיק לרשום שתי הופעות באולימפיאקוס ובעונה החולפת שיחק בליגה השנייה בסין.

  • עוד באותו נושא:
  • יאיא טורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully