וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סרינה וויליאמס הכניעה את סלואן סטיבנס, תים ומדבדב עלו לשמינית

האמריקאית הוותיקה, שמחפשת תואר גרנד סלאם 24, חזרה מפיגור של מערכה לניצחון 6:2, 2:6, 2:6 ותפגוש בשמינית את מריה סקארי. הרוסי ניצח 3:6, 3:6, 2:6 את וולף, גם האוסטרי עלה

רוג'ר פדרר מפתיע שתי ילדות/מתוך טוויטר

הסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית הפתוחה ננעל הלילה (בין שבת לראשון) גם אצל הגברים וגם אצל הנשים.

דניל מדבדב טניסאי רוסי. GettyImages
וולף אפילו לא דגדג אותו. מדבדב/GettyImages
הטניסאי האוסטרי דומיניק תים. GettyImages
שמט מערכה לראשונה, אך ניצח. דומיניק תים/GettyImages

גברים

דניל מדבדב הרוסי, הפינליסט מהשנה שעברה שמדורג שלישי בטורניר השנה, שמר על מאזן חלק של מערכות עם 0:9 כאלה אחרי שלושה משחקים. מדבדב ניצח בקלות 3:6, 3:6, 2:6 את ג'יי ג'יי וולף האמריקאי המפתיע (138) בתוך שעה ועוד 51 דקות. בסיבוב הבא הוא יפגוש את פרנסיס טיאפו שניצח את מרטון פוצ'וביץ' 2:6, 3:6, 2:6.

המדורג שני בטורניר ושלישי בעולם דומיניק תים, שמט מערכה ראשונה בטורניר אבל ניצח בכל זאת 2:6, 2:6, 6:3, 3:6 את מארין צ'יליץ' (31). בניגוד לאוסטרי שנהנה מפרישה של ג'אומה מונאר בסיבוב הקודם בשל פציעה, הקרואטי שזכה בטורניר ב-2014 בילה כבר שש וחצי שעות על המגרש והגיע עייף למשחק, מה שניכר מאוד. תים יפגוש בשמינית הגמר את פליקס אוז'ה עליאסם (15) שניצח את קורנטן מוטה 1:6, 0:6, 4:6.

אנדריי רובלב טניסאי רוסי. AP
לא גילה רחמים. רובלב/AP

מתאו ברטיני (8) הפתיע בענק כשהגיע עד לחצי הגמר בשנה שעברה. גם השנה הוא נראה טוב ולא שמט עדיין מערכה. האיטלקי ישחק בסיבוב השלישי מול קספר רוד הנורבגי בן ה-21 (30), שהשווה את הישג השיא שלו בטורניר גרנד סלאם בעצם העלייה לסיבוב השלישי. מי שישיג את הכרטיס לשמינית הגמר, ישחק מול אנדריי רובלב. הרוסי נזקק לשעה ו-25 דקות בלבד על מנת להביס 0:6, 4:6, 0:6 את סלבטורה קארוזו, המדורג 100 בעולם.

סרינה וויליאמס. רויטרס
תזכה שוב בטורניר אחרי שני הפסדים רצופים בגמר? סרינה וויליאמס/רויטרס

נשים

סרינה וויליאמס, שמדורגת שלישית בטורניר, מפנטזת על תואר הגרנד סלאם ה-24 שלה וזה יהיה מתוק במיוחד לעשות את זה בניו יורק, שם הפסידה פעמיים ברציפות בגמר. אחרי שצלחה את שני הסיבובים הראשונים, האמריקאית הוותיקה התייצבה לדרבי קשה מול סלואן סטיבנס (26) אך הצליחה לחזור מהפסד במערכה הראשונה ולנצח 6:2, 2:6, 2:6. סרינה פתחה רע מאוד את המשחק. היא נשברה כבר בהגשה השנייה שלה ושוב נשברה ל-5:2 בדרך להפסד במערכה הראשונה. במערכה השנייה סרינה חיכתה כדי לשבור ל-2:4 ושברה שוב ל-2:6. במערכה השלישית סרינה שברה ל-1:3 בדרך לניצחון במערכה ובמשחק כולו מול האמריקאית בת ה-27 שזכתה בטורניר ב-2017 ונראתה מצוין בשני המשחקים שלה עד כה, אך לא מצאה תשובה לעוצמות והניסיון של סרינה.

סרינה תשחק בסיבוב הבא נגד מריה סקארי (15), שהביסה 3:6, 1:6 את אמנדה אניסימובה (22) ועלתה לראשונה בקריירה שלה לשמינית הגמר בניו יורק ובסך הכול בפעם השנייה לשמינית גמר בגרנד סלאם כשהפעם הקודמת הייתה באוסטרליה.

מריה סקארי טניסאית יוונייה. AP
עלייה שנייה ברציפות לשמינית גמר בגרנד סלאם. סקארי/AP
הטניסאית הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה. GettyImages
הקאמבק נמשך עם כרטיס לשמינית הגמר. אזרנקה/GettyImages

ויקטוריה אזרנקה המשיכה ביכולת המרשימה כשגברה 4:6, 2:6 על איגה שביונטק הפולנייה. בסיבוב הבא היא תפגוש את קרולינה מוחובה (20), שחזרה מ-6:3 בשובר השוויון של המערכה השלישית ל-3:6, 6:2, 6:7 (7) מול סוראנה קירסטאה הרומנייה (77 בעולם).

סופיה קנין, אלופת אוסטרליה והמדורגת שנייה בטורניר, גברה על אונס ג'אבור 6:7 (4), 3:6 ותפגוש את אליסה מרטנס (16), שניצחה 5:7, 1:6 את קת'רין מקנלי. צבטנה פירונקובה, שמשתתפת בטורניר ראשון אחרי שלוש שנים ולידה, הפתיעה גם את דונה וקיץ' (18) עם ניצחון 1:6, 4:6. היא תפגוש בשמינית הגמר את אליזה קורנה שנהנתה מפרישה של מדיסון קיז (7).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully