וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חששות בסקוטלנד: "אנחנו אפילו לא קרובים להקשות על ישראל"

בעוד כובש השער ריאן כריסטי טוען כי ה-1:1 הוא "לא סוף העולם", שחקני עבר ופרשנים חוששים לקראת המפגש הגורלי בפלייאוף

מנור סולומון במסיבת עיתונאים לאחר משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

בדומה לנבחרת ישראל, גם בנבחרת סקוטלנד יודעים כי המפגש החשוב באמת בין השתיים יהיה בעוד חודש, במסגרת פלייאוף מוקדמות יורו 2021. הערב (שישי) הסתיימה החזרה הגנרלית ב-1:1 בגלאזגו, ואם הנבחרת של וילי רוטנשטיינר יכולה להיות אופטימית, הרי שהמארחת חוששת לאחר איבוד הנקודות והיכולת שהוצגה.

"אני בסך הכל מרוצה", סיכם המאמן סטיב קלארק. "מאוכזב שספגנו במחצית השנייה, אבל אני חושב שפחות או יותר שלטנו הגנתית. יהיה משחק מעניין בעוד חודש".

"זה לא סוף העולם", התעקש כובש הפנדל של הסקוטים ריאן כריסטי. "נרצה ליצור קצת יותר הזדמנויות בעתיד. שלטנו במשחק אפילו אם לא החזקנו בכדור. יש הרבה דברים חיוביים לקחת, ואני מקווה שיהיו עוד בהמשך". חברו לנבחרת ג'ון מקגין הוסיף: "אנחנו מאוכזבים, כנראה שתיקו היא תוצאה הוגנת. נצטרך להראות שאנחנו נבחרת טובה יותר באוקטובר".

לינדון דייקס, שרשם את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים, סיכם: "התרגשתי לשחק והתאכזבתי מהתוצאה. אנחנו צריכים להשתפר. כשמסתכלים על הסגל, יש לנו רמה עולמית. אנחנו צריכים קצת אמונה, קצת ביטחון".

שחקן נבחרת סקוטלנד קירן טירני. GettyImages
סיבה לדאגה? טירני/GettyImages

"זה בלי ספק יגביר את הביטחון של ישראל, שתחשוב שהיא מסוגלת לעבור את הפלייאוף", חרץ שחקן העבר ופרשן BBC, בילי דודס. שחקן עבר נוסף, ווילי מילר, הוסיף: "ישראל שלטה במחצית השנייה והיתה מצוינת. אנחנו ממש לא בקצב, אנחנו אפילו לא קרובים להקשות עליהם. הם היו צריכים להוביל. זה די מדאיג".

מאמן הנבחרת לשעבר קרייג לווין ניתח ואמר: "זה היה משחק קשוח, לא ממש הצלחנו לשלוט בו בשום שלב. פעמיים או שלוש כדורים ארוכים של ההגנה הישראלית מצאו מרווחים בהגנה שלנו. לא אופתע אם שיטת המשחק תשתנה בקרוב".

הפרשן הסקוטי יואן מארי הוסיף: "אני לא רוצה להיות ביקורתי מדי, השחקנים לא שיחקו הרבה זמן, אבל נבחרת טובה יותר היתה כובשת מולנו מספר שערים".

ב"סקוטיש הראלד" העניקו ציונים לשחקני נבחרת ישראל ובאופן לא מפתיע, זהבי זכה לציון הגבוה ביותר במשחק, גם בקרב השחקנים הסקוטים - 8. מנור סולומון, טאלב טואטחה ואלי דסה קיבלו 7, יתר שחקני ההרכב קיבלו 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully