וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים חדשים: איסמעיל ריאן באדנספור, עידן כהן בהרטפורד

שחקן הכנף שסיים את חוזהו בקרית שמונה, ישחק בליגה השנייה בטורקיה. המגן הימני שנפרד מהפועל תל אביב, עבר לליגת ה-USL בארה"ב

בווידאו: ריאיון עם ג'ואל אבו חנא/ההתאחדות לכדורגל של ישראל

כדורגלני ישראל ממשיכים למצוא מחוזות חדשים באירופה, והערב (שישי) הגיע תורם של איסמעיל ריאן ועידן כהן.

שחקן הכנף בן ה-26 שסיים את חוזהו בעירוני קרית שמונה, חתם על חוזה לשנתיים באדנספור, שסיימה בעונה הקודמת במקום ה-17 בליגה הטורקית השנייה. ריאן ירוויח כ-90 אלף יורו לעונה, לא כולל בונוסים. ריאן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, רשם 51 הופעות וכבש פעמיים במדים הירוקים, כשבתווך שיחק כמושאל בהפועל עכו ובני סכנין. ב-2017 עבר לקרית שמונה ובכל אחת משלוש העונות במדיה כבש ארבעה שערי ליגה. כמו כן הופיע ריאן 12 פעמים במדי נבחרת הנוער של ישראל ועוד שש פעמים בנבחרת הצעירה.

הקבוצה החדשה שלו חולקת את אצטדיונה הביתי עם היריבה העירונית אדנה דמירספור, אליה עבר לאחרונה אמיליוס זובאס, שוערה של בני יהודה. הישראלי הקודם ששיחק בליגה הטורקית השנייה הגיע גם כן מקרית שמונה - אחמד עאבד שהיה בגירסונספור לפני שנתיים.

עידן כהן, המגן הימני ששוחרר מהפועל תל אביב עוד לפני חזרת הליגה מפגרת הקורונה, חתם על חוזה בהרטפורד אתלטיק מליגת ה-USL האמריקנית, ליגה בה משחקים גם דקל קינן (סקרמנטו) וגיא אבנד (סיינט לואיס).

כהן בן ה-24 כבש שלושה שערים ובישל עוד ארבעה ב-75 הופעות במדי הפועל תל אביב, לה סייע לחזור לליגת העל ב-2017/18. לפני כן שיחק גם כמושאל בהפועל ראשון לציון ובית"ר תל אביב מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully