וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון פנתה לבריאנטה וובר

4.9.2020 / 15:18

הגארד (27, 1.88) שרשם חודשיים מצוינים באולימפיאקוס בעונת 2018/19, ושיחק אשתקד בליגה הצרפתית עשוי להיות השחקן שינעל את הסגל של גיא גודס לצד דריל מונרו, אקיל מיטשל ושון ארמנד

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

מכבי ראשון לציון היא אחת הקבוצות היחידות בליגת העל שעדיין לא נעלה את סגל השחקנים הזרים לקראת העונה הבאה, כשהכתומים עדיין מחפשים גארד. בקבוצה פנו בימים האחרונים לגארד בריאנטה וובר, ששיחק במשך מספר שנים ב-NBA, ולפני שנה באולימפיאקוס. בקבוצה בחנו אפשרות גם לצרף את דרק וולטון ג'וניור, אך הדבר נפל בשל הרצון של השחקן להוסיף סעיף יציאה ל-NBA.

בראדלי ביל ושינגטון וויזארדס מול שחקן מיאמי היט. AP
קדנציה במיאמי. וובר מול ביל/AP

וובר (27, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת וירג'יניה קומונוולת', כשעונתו האחרונה במכללות נעצרה בגלל פציעת ברך. הוא הוביל את המכללות בחטיפות בשנת 2014, והיה רחוק 12 חטיפות מלהפוך לשיאן החטיפות במכללות בכל הזמנים. את עונתו הראשונה כמקצוען פתח בליגת הפיתוח, כשהוא מספיק לסיים שישה משחקים בממפיס ומשחק נוסף במיאמי. גם בשתי העונות שלאחר מכן הוא עובר מסלול דומה - כשהוא משתייך לקבוצות בליגת הפיתוח ומקבל קריאות לגולדן סטייט, שארלוט ויוסטון. בסך הכל שיחק 40 משחקים ב-NBA ורשם 3 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק.

במהלך עונת 2018/19 הגיע לאולימפיאקוס, ושוחרר מהקבוצה אחרי חודשיים כשהוא רושם ביורוליג 11.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק. בקיץ שעבר חתם במטרופוליטן הצרפתית ורשם בקבוצה 12.2 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים למשחק. את החודשים האחרונים העביר בקבוצה המילטון האני בדג'רס מהליגה הקנדית.

הסגל של ראשון לציון כולל נכון לעכשיו שלושה שחקנים זרים - דריל מונרו, אקיל מיטשל ושון ארמנד לצד הישראלים עידו פליישר, נועם דוברת, נמרוד טישמן, נועם אביבי, גולן גוט וטל פלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully