וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 99 קולות מתוך 100: ג'ה מוראנט נבחר לרוקי העונה ב-NBA

הרכז המלהיב של ממפיס הוכתר ברוב קולות: "מקדיש את הפרס לילדים שלא האמינו בהם, כמוני". זאיון וויליאמסון רק במקום השלישי

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

ב-NBA ממשיכים לחלק אט אט את פרסי העונה הרגילה, והלילה (בין חמישי לשישי) חילקו פרס עם זוכה כמעט ידוע מראש: ג'ה מוראנט הוכתר כרוקי העונה, אחרי שקיבל 99 קולות מתוך 100. הרכז המלהיב של ממפיס, שהוביל את הגריזליס לעונה טובה שכמעט הסתיימה עם העפלה לפלייאוף, הקדים בפער עצום את קנדריק נאן ממיאמי ואת זאיון וויליאמסון, שסיים במקום השלישי בלבד.

"זו ברכה", אמר מוראנט לאחר הבחירה בו. "אני משקיע המון מדי יום, ולמרות שהמסע הזה קשה, בסוף זה משתלם. יש לי עדיין המון עבודה, אבל אני מקדיש את הפרס הזה לילדים שלא האמינו בהם ושלא גויסו על ידי המכללות המובילות, כמוני. אני חושב שהתואר הזה נותן להם תקווה".

ג'ה מוראנט ממפיס גריזליס. AP
הזוכה הבלתי מעורער. מוראנט/AP

מוראנט זכה בפרס בצדק גמור: הוא סיים את העונה עם ממוצע הנקודות הכי גבוה מבין הרוקיז עם 17.8, הוסיף 7.8 אסיסטים ודייק ב-47 אחוזים מרשימים מהשדה. הוא הפך לשחקן השני בתולדות ממפיס שזוכה בתואר, אחרי שפאו גאסול עשה זאת ב-2002.

עד כה חולקו ארבעה תארי סוף עונה ב-NBA: ניק נרס הוכתר כמאמן העונה, ברנדון אינגרם כשחקן המשתפר, יאניס אנטטוקומפו כשחקן ההגנה של העונה, ומוראנט כרוקי העונה. בקרוב יוכרזו ה-MVP והשחקן השישי של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully