וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס: "פפ גווארדיולה אגוצנטרי, בבאיירן וסיטי הוא כשל שוב ושוב"

קפטן נבחרת גרמניה לשעבר ניסה להסביר את ההצלחה החלקית של המאמן הקטאלני מאז שעזב את ברצלונה: "הוא מנסה להראות שהוא מיוחד"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

שמו של פפ גווארדיולה עולה לכותרות בימים האחרונים בעיקר בעקבות האפשרות שיתאחד מחדש עם ליאונל מסי במנצ'סטר סיטי, על אף שלא ממש ברור עד כמה היא ריאלית. עם זאת, המאמן הקטאלני של הסיטיזנס סיים לפני פחות מחודש את עונת 2019/20 עם הדחה מאכזבת בטורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות לאחר הפסד 3:1 לליון הצרפתית, כשקבוצתו מסיים את העונה ללא אף תואר.

אגדת העבר לותר מתיאוס, שכיכב בשנות ה-80 וה-90 בין השאר במדי באיירן מינכן ונבחרת גרמניה (ואף קפץ לאפיזודת אימון קצרה במכבי נתניה ב-2008-2009), ניסה להסביר מה קורה לקבוצותיו של פפ במשחקים גדולים, מאז שעזב את ברצלונה: "לתחושתי נראה שבמשחקים החשובים הוא מנסה להראות עד כמה הוא מיוחד", אמר מתיאוס בריאיון לעיתון 'בילד'.

שחקן נבחרת גרמניה לשעבר לותר מתיאוס. GettyImages
"הוא ניסה שוב ושוב ונכשל". מתיאוס על גווארדיולה/GettyImages

"פפ הוא מאמן ענק", אמר כדורגלן העבר בן ה-59. "אבל הוא חייב לשמור על השיטה והמערך שלו. לברצלונה היה את ה-DNA שלה, מערכת שהוכיחה את עצמה - ופפ נחל שם הצלחה עצומה". מתיאוס, שהתבטא לא אחת נגד גווארדיולה בזמן שהקטלאני אימן בבאיירן מינכן, נזכר שוב באותם ימים: "הוא ניסה לאלתר שוב ושוב ושוב, ונכשל שוב ושוב. פעם הוא אפילו שיחק עם רוברט לבנדובסקי כשחקן כנף בצד שמאל, כמובן שגם זה לא עבד כלל וכלל".

בסיום הריאיון ניסה מתיאוס לנתח את אישיותו של גווארדיולה: "הייתי מתאר אותו כאדם אגוצנטרי. זו הגדרה מעט קשוחה, אבל זה רק נובע מהמעשים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully