וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "99% מהשחקנים היו מוסריים. פרשת נערות הליווי עצרה את האחוז הנותר"

4.9.2020 / 12:00

מאמן מ.ס. אשדוד התארח ב"דאבל טים", הפודקאסט של וואלה! ספורט (עם אשר גולדברג במקום אהרל'ה ויסברג המבודד), נזכר בטראומה ממשחקו האחרון בנבחרת ישראל והפתיע: "יכולתי להיות אחד משלושת הטניסאים המובילים בארץ"

"זה היה קו פרשת המים, בתקופה חשוכה שקרתה בעולם", נזכר רן בן שמעון במשחקו האחרון בנבחרת ישראל, שבו הובסה 5:0 בידי דנמרק ב-1999 - אבל נצרב בתודעה בגלל פרשת נערות הליווי. "אלה דברים שנעשו בהרבה נבחרות, אבל מבחינתי נבחרת היא דבר טהור. יש ערכים שצריך לשמור עליהם בדם, לעולמי עד, ובלעדיהם הספורט לא קיים. לא צריך להכתים את כולם, כי 99 אחוזים מהשחקנים היו מקצוענים ומוסריים. אבל אם המקרה הזה עצר את האחוז האחד של האירועים שאסור שיקרו, אז אשרינו".

"דאבל טים", הפודקאסט החדש של וואלה! ספורט, עולה לפרק השני עם שינוי בהרכב: אהרל'ה ויסברג נכנס לבידוד בשבוע האחרון, ובמקומו אירח יניב טוכמן את עיתונאי הספורט הוותיק אשר גולדברג.

מאמן עירוני קרית שמונה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
מתי יקרה שוב דבר דומה? רן בן שמעון זוכה באליפות עם קרית שמונה ב-2012/ברני ארדוב

לקראת הופעותיה של נבחרת הכדורגל בליגת האומות, נזכרו השניים בסיפורים פיקנטיים מהעבר - מהמפגש עם סקוטלנד ערב מלחמת ששת הימים, עבור בסערה סביב הגעתו של חיים רביבו לפנרבחצ'ה ועד הפרסום הראשון על סילוקם של אבי נמני וטל בנין ממכבי תל אביב - וראיינו את מאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון.

בן שמעון, שאימן עד תחילת השנה את נבחרת קפריסין, נדהם לגלות שהיה מאמן ישראלי שכיהן לפני בתפקיד. הוא הפתיע וסיפר כי אם לא היה מתמיד בכדורגל "הייתי הופך להיות אחד משלושת הטניסאים המובילים בישראל".

בתור המאמן האחרון שהצעיד סינדרלה לזכייה באליפות (עירוני קרית שמונה ב-2012) דיבר על יחסי הכוחות בליגת העל: "זו התקופה שבה בעלי הקבוצות הגדולות אולי משקיעים פחות, ואפשר לגנוב משהו. קרית שמונה הייתה באמת קבוצה קטנה, אבל פעם ב-20-15 שנה זה יכול לקרות לאחד המועדונים הבינוניים, כמו בני יהודה, מכבי נתניה או מ.ס. אשדוד, שינצלו חולשה של קבוצות אחרות וילכו עד הסוף".

למעקב אחר הפודקאסט: הירשמו בספוטיפיי.

עוד בוואלה!

איל ברקוביץ' מהמר בפודקאסט הבכורה: "מכבי תל אביב נחלשה, מכבי חיפה תזכה באליפות"

לכתבה המלאה

דאבל טים, פודקאסט 2:

3:45 מחשבות בעקבות פתיחת העונה הסוערת בליגת העל בכדורגל

5:36 מפוד ראשון לריקוד אחרון: אהרל'ה ויסברג בשיחה מהבידוד

13:29 קפריסין, טניס, פרשת נערות הליווי: רן בן שמעון בריאיון

43:50 אשר גולדברג עם הסיפורים הפיקנטיים מאחורי ההיסטוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully