וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד ליג: ארמנד דופלנטיס נצץ בתחרות הרחוב בלוזאן

אחרי קרב נהדר עם סם קנדריקס, שיאן העולם בקפיצה במוט ניצח והפך לראשון שקובע 6.07 מטרים מחוץ לאולם מאז סרגיי בובקה ב-1994. אנג'ליקה בנגטסון ניצחה אצל הנשים והשלימה דאבל שבדי

מתוך טוויטר

תחרות יוצאת דופן נערכה הערב (רביעי) במסגרת הדיימונד ליג בלוזאן, שוויץ, כאשר שמונת הקופצים במוט הבכירים בעולם התחרו זה בזה ברחוב. בסופו של ערב מסעיר, שיאן העולם ארמנד דופלנטיס ניצח עם קפיצה של 6.07 מטרים והפך לראשון שמשיג תוצאה כזו מחוץ לאולם מאז סרגיי בובקה ב-1994 - חמש שנים לפני שהוא עצמו נולד.

דופלנטיס רצה גם לשבור את השיא מחוץ לאולם שעומד על 6.14 והציב את הרף של 6.15, אבל החשיכה עצרה את התחרות ומנעה זאת ממנו.

ארמנד דופלנטיס קופץ במוט שבדי. רויטרס
יופי של תחרות. ארמנד דופלנטיס/רויטרס
סם קנדריקס קופץ במוט אמריקני. רויטרס
קבע שיא למפסיד. סם קנדריקס/רויטרס

מי שנתן פייט לשיאן השבדי הוא אלוף העולם סם קנדריקס. האמריקני שקטף את הזהב בשנה שעברה בקטאר, קבע שיא היסטורי למפסיד עם 6.02 מטרים. זו הקפיצה הכי טובה של סגן אי פעם. האלוף האולימפי מ-2012, הצרפתי רנו לאבילני שנמצא בתקופת חזרה אחרי פציעה, כשל שלוש פעמים ב-5.82 מטרים וסיים במקום הרביעי, אחרי טיאגו בראז הברזילאי, כששניהם קבעו 5.72 כתוצאה סופית.

רנו לאבילני קופץ במוט צרפתי. רויטרס
הסתפק במקום הרביעי. רנו לאבילני/רויטרס
אנג'ליקה בנגטסון קופצת במוט שבדית. רויטרס
רצתה לקבוע שיא לאומי. אנג'ליקה בנגטסון/רויטרס

גם אצל הנשים הייתה מנצחת משבדיה. אנג'ליקה בנגטסון ניצחה בתחרות עם שיא עונתי של 4.72 מטרים. בנגטסון ניסתה לעבור גם 4.84 ולקבוע שיא שבדי חדש, אבל לא הצליחה והסתפקה בניצחון שלישי בדיימונד ליג. הולי ברדשו סיימה הבריטית סיימה שנייה ואנג'ליקה מוזר השוויצרית שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully