וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "ריאל מערימה קשיים על עזיבתי, אני מלא מוטיבציה לשחק"

הוולשי בן ה-31 דיבר על מצבו המוזר: "ניסיתי לעזוב בשנה שעברה, אבל חסמו אותי, היו עוד מקרים שרציתי ללכת ולא נתנו לי"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

גארת' בייל צפוי להישאר בריאל מדריד גם בעונה הקרובה כיוון שאין אף קבוצה בעולם שתעמוד בשכר הכבד של הוולשי בן ה-31. בייל, שלא קיבל כמעט הזדמנויות ממאמן הבלאנקוס זינדין זידאן התראיין היום (רביעי) ל"סקיי" ודיבר על המצב בו הוא נמצא.

תחילה התייחס הקיצוני לחזרה שלו לוויילס לצורך משחקי ליגת האומות ואמר: "אני חושב שכולם יודעים כמה אני אוהב להגיע לשחק בנבחרת. נחמד לחזור למקום בו אתה קצת יותר מוערך וזוכה לקצת יותר תמיכה מאוהדים שלך ולא משנה מה". בייל נשאל האם יש סיכוי שיחזור לפרמיירליג: "אם תהיה אפשרות כזו, אז ברור שאני אשקול את זה. נראה מה יהיה. יש עדיין הרבה זמן לחלון ההעברות. הזמן יגיד, אבל אני חושב שהסיבה היא לכך שאני עדיין בריאל היא שההחלטה בידיים שלה".

שחקן נבחרת ווילס גארת' בייל. GettyImages
יוצא נגד ריאל מדריד. בייל/GettyImages

בייל הוסיף: "ניסיתי לעזוב בשנה שעברה, אבל הם חסמו את הכול בשנייה האחרונה. זה היה פרויקט שהתרגשתי מאוד לקראתו, אבל הוא לא יצא לפועל. היו מקרים נוספים בהם ניסיתי לעזוב, אבל המועדון לא אפשר את זה או שעשה משהו אחר. זה תלוי במועדון. אני רוצה לשחק כדורגל, אני עדיין עם מוטיבציה לשחק כדורגל, אז אני מניח שזה תלוי במועדון. הם שולטים בהכול. יש לי חוזה וכל מה שאני יכול לעשות זה להמשיך במה שאני עושה עכשיו ולקוות שיצוץ משהו". הוולשי המשיך ואמר: "אני בן 31, אבל מרגיש בכושר נהדר ויודע שיש לי עוד הרבה לתת. נראה מה יקרה, זה בידיים של המועדון והם עושים את הדברים קשים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully