וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון: "אף אחד לא ציפה להפסד מול הנבחרת מהמקום האחרון"

2.9.2020 / 22:00

יו"ר ההתאחדות הביע את אכזבתו לאחר ההפסד המביך של הנבחרת הצעירה 3:1 באיי פארו: "מאוד מאוכזב מהתוצאה". ניר לוין: "הפסד קשה וכואב". בהתאחדות הבהירו: החלטות לגבי המאמן לא יתקבלו בשליפה

שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

"אני מאוד מאוד מאוכזב מהתוצאה של הנבחרת הצעירה, אף אחד לא ציפה להפסד מול הנבחרת שבמקום האחרון בבית", כך אמר הערב (רביעי) יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, שעה קלה לאחר ההפסד המביש של נבחרת ישראל הצעירה 3:1 באיי פארו. חסון סירב להתייחס לעתיד הנבחרת והעומד בראשה ניר לוין.

ידוע שחוזהו של לוין מסתיים בחודש נובמבר, ובכל מקרה היה צריך להתקיים דיון מקצועי באשר להארכת החוזה. אין ספק שהתוצאה המביכה הערב לא תורמת למאמן, אך יחד עם זה גורמים בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי ההחלטות לא יתקבלו בשליפה ולא צפוי זעזוע לפני המשחק הקרוב.

חשוב להדגיש כי בהתאחדות לא מחפשים תירוצים ולא נתלים בכך שכל המסע לאיי פארו לווה בקשיים רבים. בהתחלה כלל לא ניתן אישור לנבחרת לטוס מפני שישראל מדינה אדומה. בנוסף, לא ברור מדוע לא נשלח עם הנבחרת ראש משלחת שילווה את ניר לוין ושחקניו.

מאמן הנבחרת הצעירה ניר לוין. אדריאן הרבשטיין
"הפסד קשה, כואב, אבל נצטרך להתאושש". ניר לוין/אדריאן הרבשטיין

המאמן ניר לוין אמר לאחר המשחק: "הפסד מאכזב מאוד אחרי שרשרת של טעויות שעשינו, שלא מתאימות לרמה הזאת. זה קרה דווקא אחרי שהובלנו 0:1 ומחצית ראשונה שנראינו טוב ויכולנו להגדיל את התוצאה, אבל טעויות קשות הובילו לשלושה שערים שספגנו ומנגד היה חוסר ניצול מצבים שלנו. הפסד קשה, כואב, אבל נצטרך להתאושש, לחזור לארץ ולהתכונן למשחק הבא מול קזחסטן".

למרות ההפסד המביך מול נמושת הבית, ישראל עדיין במקום השני בבית ו' של מוקדמות יורו 2021 ולנקודות הללו שהלכו לאיבוד היום אין חשיבות בטבלת הסגניות (המשחקים מול המדורגת אחרונה נמחקים). ביום שלישי תארח הנבחרת את קזחסטן באיצטדיון גרין בנוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully