וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עשויה לוותר על דקוואן קוק

2.9.2020 / 15:47

הפורוורד שחתם במדים האדומים מתקשה להגיע לישראל בשל בעיות עם דרכונו והסיכוי שיוכל להתאמן עם הקבוצה לפני מוקדמות ליגת האלופות הוא נמוך. בקבוצה החלו לחפש לו מחליף

אתר רשמי

האם הפועל תל אביב תוותר על שירותיו של דקוואן קוק? הפורוורד שחתם במדים האדומים בשבוע שעבר תקוע בשלב הזה בארצות הברית בשל העובדה שהדרכון החדש שלו עדיין לא נמצא ברשותו, ובקבוצה כבר החלו לבדוק חלופות עבור קוק. אם השחקן לא יצליח לעזוב את ארצות הברית ביממה הקרובה, האדומים צפויים להאיץ את המגעים עם שחקנים אחרים. בהפועל היו מודעים לבעיה של קוק בשעה שהחתימו אותו, אך נאמר להם מצד השחקן כי הוא יקבל את הדרכון שלו בקרוב.

הסיבה שבהפועל לחוצים על הגעתו של קוק לישראל היא העובדה שהוא יצטרך מרגע הגעתו לישראל לשהות בבידוד של 14 ימים, וכל יום שעובר מקרב את מועד סיום הבידוד למשחקי מוקדמות ליגת האלופות של האדומים בניקוסיה. אם קוק לא יגיע לישראל עד לסוף השבוע, הוא לא יוכל להתאמן עם הקבוצה עד למשחקים.

דקוואן קוק שחקן עירוני נס ציונה. דני מרון
דקוואן קוק/דני מרון

שאר השחקנים האמריקאים של האדומים, וגם ים מדר ששהה בארצות הברית במחנה לקראת הדראפט, קרובים לסיים את הבידוד שלהם. הסגל של יאניס קסטריטיס כולל נכון לעכשיו את הסנטר טאליב זאנה, הגארד וולט למון ג'וניור והפורוורד רג'י אפשאו לצד הישראלים בר טימור, ים מדר, חואקין שוכמן, רז אדם, יונתן מור ודניאל קופרברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully