וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסין נפרדים בעצב מזהבי: "פנרבחצ'ה זכתה באחד החלוצים הטובים בעולם"

בטורקיה ממתינים להכרזה על ההחתמה, בסין כבר מסכמים תקופה: "הוא הפך לדמות נערצת. הליגה לא תהיה אותו דבר בלעדיו". וגם: הכוכב שמאמן פנר דחה כדי לצרף את זהבי, והמועמד להחליפו בגוואנגז'ו

שון וייסמן נבחרת ישראל/אתר ההתאחדות

בטורקיה משוכנעים שההכרזה על הצטרפותו של ערן זהבי לפנרבחצ'ה היא רק עניין של זמן. בעיתון הנפוץ "הורייט" דווח הבוקר (רביעי) שכל פרטי העסקה סוכמו, וכי הדבר היחיד שמעכב את ההודעה הרשמית היא עסקת העברתו של החלוץ ודאט מוריקי ללאציו. מוריקי אמור לחתום בלאציו בימים הקרובים, ולאחר שהעסקה תושלם תוכרז ההחתמה של זהבי.

על פי דיווחים, זהבי צפוי לחתום במועדון הפאר הטורקי לשנתיים עם אופציה הדדית לעונה נוספת. שכרו השנתי יעמוד על 2.5 מיליון יורו, ובחוזהו ייכללו גם בונוסים שמנים על כיבוש שערים וזכייה בתארים.

ערן זהבי "במדי" פנרבחצ'ה. מתוך טוויטר, צילום מסך
זה הולך ומתקרב. זהבי "במדי" פנרבחצ'ה/צילום מסך, מתוך טוויטר

ב"הורייט" דווח שמאמן פנרבחצ'ה ארול בולוט נתן לפני כמה ימים אור ירוק לעסקה, אחרי שהעדיף את זהבי על פני קווין גאמיירו. חלוץ ולנסיה הוצע לפנרבחצ'ה ששקלה את מועמדותו ברצינות, אבל בולוט טען שזהבי מתאים יותר לשיטה שלו.

כמו כן, דווח כי זהבי ובולוט "כבר לחצו ידיים" אחרי שמאמצי התיווך של רוברטו קרלוס נשאו פרי.

במקביל, בגוואנגז'ו R&F כבר משלימים עם עזיבתו של הסקורר הישראלי. המאמן ג'ובאני ואן ברונקהורסט אמר אמש לתקשורת הסינית שהקבוצה "זקוקה לחלוץ בדחיפות", ובשלב זה המועמד המוביל להחליף את זהבי הוא החלוץ הפורטוגלי דייגו סוזה, שמשחק בבנפיקה ליסבון בהשאלה משנזן.

בסין מתקשים להשלים עם עזיבתו של הכוכב הישראלי. היום פורסם בסין טור פרידה מזהבי, בו נכתב: "זהבי סימן עידן חדש בליגה הסינית. כל מי שעקב אחרי הליגה המשוגעת הזו בזמן ששיחק בה, לא יכול היה שלא להתאהב בסגנון המשחק שלו, הנחישות שלו והרעב הבלתי פוסק שלו.

"הוא שבר שיא אחרי שיא ונכנס ללב של אוהדי גוואנגז'ו R&F, וגם המספרים האדירים שלו לא יכולים להמחיש עד הסוף מדוע הוא חלוץ מזן אחר. הגישה שלו למשחק והחוסן המנטלי שלו באו לפני הכול, והיכולת בנבחרת ישראל הוכיחה שהוא אחד החלוצים הטובים בעולם.

"החזרה שלו לאירופה והחתימה המסתמנת בפנרבחצ'ה, היתה באוויר בחודשים האחרונים. גוואנגז'ו R&F אכזבה, אבל איך אפשר להאשים את זהבי? הוא חוזר כמה וכמה פעמים על ידי גוואנגז'ו אברגרנדה העשירה יותר, והחליט לשמור אמונים ל-R&F, מה שגרם לאוהדים להפוך אותו לאליל.

"בטורקיה תהיה לו הזדמנות למצב את עצמו כאחד החלוצים הטובים בעולם, בליגה שצומחת בקצב מהיר מאוד, בקבוצה גדולה מאוד ועם הרבה לחץ - מהסוג שזהבי תמיד פורח בו. בלי השערים שלו, הליגה הסינית כבר לא תהיה אותו דבר".

(עדכון ראשון: 11:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully