וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתאמנים בשתי קבוצות, ז'יזיץ' ילבש את מספר 97

2.9.2020 / 9:54

האמריקאים שנמצאים בבידוד מתאמנים בנפרד משאר השחקנים, הקרואטי חבר לסגל הישראלי. הקבוצה עדיין מחפשת לסגור את הסגל עם פורוורד נוסף

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת עונת 2020/21, שתחל רשמית עבור הצהובים עם משחק רבע גמר גביע ווינר, ב-26 בספטמבר, נגד המנצחת בשמינית הגמר בין הפועל חיפה להפועל באר שבע. המשחק יהיה ההכנה האחרונה של הצהובים לקראת פתיחת היורוליג, כשהעונה אמורה לצאת לדרך ב-1 באוקטובר במשחק ביתי נגד אלבה ברלין.

בעוד האלופה הישראלית עדיין לא סגרה את הסגל באופן סופי ומקווה להתחזק בעמדת הפורוורד, השחקנים האמריקאים נחתו בארץ בימים האחרונים. אחרון הנוחתים היה אלייז'ה בריאנט, שפספס חלק גדול ממשחקי חזרת העונה בחודש יולי בשל פציעה, ולאחר מכן שהה לצד אשתו שילדה בן בכור.

בניגוד לתקופת הקורונה, אז שהו השחקנים האמריקאים של הקבוצה בכפר המכביה והתאמנו שם בנפרד משאר השחקנים, הפעם, בהתאם לתקנון שפורסם, נמצאים שחקני מכבי תל אביב בדירותיהם שם עוברים את תקופת הבידוד בת 14 ימים, ומשם יוצאים לאימונים בנפרד לשאר שחקני הקבוצה שלא נמצאים בבידוד. צוות המאמנים נמצא עם השחקנים הזרים וגם עם השחקנים הישראלים. מי שמתאמן ביחד עם הישראלים ואותלו האנטר שנשאר בישראל, הוא הסנטר אנטה ז'יז'יץ' שהגיע ממדינה ירוקה, קרואטיה, ולא צריך להכנס לבידוד. ז'יז'יץ' אגב, ייפרד ייפרד מהמספר ה-41 שליווה אותו כל הקריירה, ויעבור למספר 97, שנת הלידה שלו.

הצהובים יערכו שני משחקי אימון לפני גביע ווינר, כשהראשון שבהם נגד הפועל חולון ייערך ב-14 בספטמבר. ארבעה ימים לאחר מכן יפגשו את הפועל חיפה. שני המשחקים ישוחקו ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully