וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר הדיחה את יוטה, בוסטון כבר ב-0:2 על טורונטו

יוקיץ' (30 נקודות ו-14 ריבאונדים) קבע 78:80 דרמטי והנאגטס הפכו לקבוצה ה-12 אי פעם שחוזרת מפיגור 1:3 בסדרה. מארי ומיטשל היו הפעם שקטים. טייטום הפציץ 34 נקודות ב-99:102 של הסלטיקס, האלופה בצרות צרורות

שחקני טורונטו ראפטורס מתאחדים עם המשפחות שלהם באורלנדו/מתוך הטוויטר של טורונטו ראפטורס

זה היה קשה, צמוד, דרמטי ומלא מהפכים, אבל בסופו של דבר הצליחה דנבר להתגבר על יוטה בדרך לחצי גמר המערב, שם תפגוש את לוס אנג'לס קליפרס. במשחק הנוסף הלילה (בין שלישי לרביעי), המשיכה בוסטון להתעלל בטורונטו ועלתה ל-0:2, אולי בדרך להדיח את האלופה כבר בסיבוב השני.

משחקי הלילה:

דנבר - יוטה 78:80 (הנאגטס ניצחו 3:4)
טורונטו - בוסטון 102:99 (הסלטיקס עלו ל-0:2)

שחקן דנבר נאגטס ג'מאל מארי עם שחקן יוטה ג'אז דונובן מיטשל. רויטרס
דו-קרב הגאנרים הסתיים. מיטשל ומארי/רויטרס

דנבר - יוטה 78:80 (הנאגטס ניצחו 3:4)

זהו זה, הקאמבק המפואר של דנבר הושלם, כשהפכה לקבוצה ה-12 בכל הזמנים שחוזרת מפיגור 3:1 כדי לנצח בסדרה. והפעם, עם כל הכבוד לדו-קרב המופלא בין ג'מאל מארי ודונובן מיטשל, מי שלקח אחריות וסגר עניין היה ניקולה יוקיץ', עם זריקה קשה 27 שניות לסיום. לג'אז נותרו עוד הזדמנויות לחזור, אך מיטשל איבד ומייק קונלי החטיא על הבאזר.

הקבוצה של מייק מאלון פתחה היטב וכבר הוליכה ב-19 נקודות במהלך המחצית הראשונה, אולם מיטשל ורודי גובר לא אמרו נואש וביצעו קאמבק. לצערם, זה לא הספיק. בקרוב נדע האם לנאגטס הצעירים עוד נותר כוח כדי להילחם גם בקליפרס. יוקיץ' סיים עם 30 נקודות ו-14 ריבאונדים, מארי הסתפק הפעם ב-17 (7 מ-21 מהשדה). בניגוד לרוב הסדרה, שהיתה מאופיינת בהופעות התקפיות מרהיבות, הפעם הקבוצות קלעו באחוזים איומים (שתיהן מתחת ל-38 אחוז מהשדה ומתחת ל-26 אחוז ל-3). מיטשל (22 נקודות, 9 מ-22) וקונלי (2 מ-13 מהשדה) "הובילו", לצערם, את העמודות הללו.

עוד בוואלה!

תפור על גולדן סטייט, ייבחר על ידי שיקגו? המצב של אבדיה, חודש וחצי לפני הדראפט

לכתבה המלאה
שחקני בוסטון סלטיקס מרכוס סמארט, דניאל תייס, ג'ייסון טייטום. רויטרס
הסלטיקס בדרך הנכונה. טייטום, סמארט ותייס/רויטרס

טורונטו - בוסטון 102:99 (הסלטיקס עלו ל-0:2)

האלופה על הקרשים, ושוב זה קרה לאו דווקא בגלל ג'ייסון טייטום הנפלא, כי אם בזכות התעוררות של מרכוס סמארט. הגארד שלא ידוע בהתקפה שלו צלף חמש שלשות תוך שלוש דקות ועזר להחזיר את הסלטיקס מפיגור 12, קמבה ווקר קלע 11 מ-16 הנקודות האחרונות של בוסטון, והקבוצה של בראד סטיבנס עלתה ל-1:5 העונה מול הראפטורס.

"הסדרה הזו רחוקה מלהיות גמורה", התעקש טייטום, שהוביל עם 34 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. סמארט תרם 19, ווקר הוסיף 17 (6 מ-18 מהשדה). האלופה תתנחם בכך שמצאה עצמה בפיגור 2:0 גם מול מילווקי, אשתקד, וכולם זוכרים איך זה נגמר. או ג'י אנונובי הוליך חמישה שחקנים עם 16 נקודות או יותר כשקלע 20, אבל זה לא הספיק. פרד ואנווליט הוסיף 19 באחוזים רעים (8 מ-22).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully