וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלה סוארס נבארו הודיעה שחלתה בסרטן: "כל כולי מרוכזת בהחלמה"

הטניסאית הספרדייה, שהגיעה בשיאה למקום השישי בדירוג העולמי, עלולה לפרוש בעקבות המחלה: "גיליתי אותה בשלב מוקדם, מתכוונת להילחם"

קרלה סוארס נבארו, הטניסאית הספרדייה שהגיעה לצמרת סבב הנשים, הודיעה שחלתה בסרטן. נבארו פרסמה הערב (שלישי) ברשתות החברתיות הודעה בה בישרה שאובחנה עם סרטן מסוג לימפומה בשלב יחסית ראשוני, שיצריך טיפולים כימותרפיים אינטנסיביים בחצי השנה הקרובה.

את התוכנית לשנת פרישה ב-2020, הספרדייה בת ה-32 בכל מקרה תצטרך לדחות, כשעדיין לא ברור אם תחזור להתחרות בטניס מקצועני.

"קיוויתי שאוכל למסור לכם חדשות טובות, אבל זה רחוק מהמציאות עכשיו. בשבועות האחרונים לא הצלחתי להתאמן באופן קבוע, וכשניסיתי להביא את הגוף שלי לכושר שנדרש מספורטאית מקצוענית, הוא לא עמד בזה. לא התאמנתי בצורה סדירה מאז חודש יולי, למעשה", כתבה.

"בימים האחרונים ראיתם ברשתות החברתיות כל מיני תמונות שלי מבתי חולים. הגענו לסדרה של בדיקות כדי לוודא מה גורם לי להרגיש לא טוב, והתוצאות אוששו את החששות: אובחנתי עם גידול סרטני של לימפומה הודג'קין, שהרופאים הגדירו כקטן וכניתן לריפוי. בששת החודשים הקרובים אצטרך לעבור טיפולים כימותרפיים, ולכן עומדת לנגד עיני מטרה אחת ויחידה כעת: להחלים. כל דבר אחר הופך משני".

סוארס נבארו הגיעה בשיאה למקום השישי בדירוג העולמי בפברואר 2016. הישג השיא שלה בקריירה היא ההעפלה לחצי גמר הרולאן גארוס ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully