וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני חוזר למונזה, יפתח את סדרת האימונים של וויליאמס לקראת המירוץ

הנהג הישראלי יסייע לקבוצתו בהכנות למירוץ הפורמולה 1 האיטלקי וינהג בפעם השנייה העונה ב-FW43: "זה מקום מיוחד, כאן השגתי את הניצחון הראשון שלי במירוצי פורמולה"

רוי ניסני/רוי ניסני

נהג הפורמולה 1 הישראלי, רוי ניסני, יפתח בשישי את סדרת האימונים הרשמיים במסגרת סוף השבוע של הפורמולה 1 שייערך במסלול מונזה שבאיטליה. המקצה יחל בשעה 12:00 שעון ישראל ויימשך 90 דקות ובמסגרתו יסייע ניסני בהכנות של קבוצת וויליאמס ובהתאמות שנעשו בכלי הרכב של על ידי המהנדסים לקראת מקצה הדרוג שייערך בשבת והמירוץ שיתקיים ביום ראשון.

זו תיהיה הפעם השנייה העונה של ניסני שינהג ב-FW43, המכונית תישא את הלוגו של "ישראל סטארט אפ ניישן" ומהנדסי הקבוצה מייעדים לניסני סדרה של משימות מוגדרות במהלך האימון, שבהן יידרש להביא את המכונית לנקודות הקצה.

בהודעה שפרסמה היום קבוצת וויליאמס נאמר שלאחר העבודה המוצלחת של רוי בברצלונה הוא יחזור ויפתח את אימוני הקבוצה גם במונזה איטליה.

"אני מוכן לקראת האימון", אמר ניסני. "למסלול במונזה יש היסטוריה ארוכה וגם מבחינתי זה מקום מיוחד שכן כאן השגתי את הניצחון הראשון שלי במירוצי פורמולה. מרגע שאתיישב בכסא הנהג אכנס שוב למצב רובוט ואפעל ליישם את כל מה שעבדנו עליו בסימולטור בימים האחרונים במטרה לסייע לקבוצה לשפר את הרכב ולהביא אותו למצב אופטימלי לקראת המירוץ ביום ראשון".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully