וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דראפיץ' וברדה ייפגשו עם חוגג, "כשכל הצדדים רוצים, בסוף יש עסקה"

1.9.2020 / 8:46

בעלי בית"ר ירושלים ייפגש עם צמד המאמנים לשיחת התרשמות כדי לסגור את המו"מ. בקבוצה מנסים לזרז את עסקת ליוואי גרסיה, סוכמה ההשאלה של בנדה, נמשכות השיחות בנוגע לאזולאי, דור מלול וסנדרו הברזילאי

נבחרת ישראל מתאמנת בגלאזגו לקראת משחק ליגת האומות מול סקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

בבית"ר ירושלים קיוו לסכם כבר אתמול את תנאיהם של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה כמאמני הקבוצה לעונה הקרובה, אך בשל עיסוקיו של בעלי מכבי נתניה אייל סגל דברים נדחו להיום (שלישי). ייתכן כי במהלך היום השניים ייפגשו עם בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, לשיחת התרשמות, שלאחריה אמורים הצדדים לנסות ולקדם את הפרטים האחרונים של המו"מ. נכון לאתמול בערב עדיין ישנם פערים כספיים אך מבחינת בית"ר ירושלים אין על הפרק אפשרות כי דראפיץ' או ברדה יגיעו בנפרד, והם יצטרפו רק כצמד. גורם בבית"ר הוסיף אתמול: "כשכל הצדדים רוצים, בסוף יש עסקה. אנחנו רוצים, המאמנים רוצים וגם נתניה לא תרצה להישאר תקועה עם החוזים שלהם".

סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה מאמני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יגיעו כצמד. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

בינתיים מנסים לזרז בבית"ר את השאלתו או מכירתו של ליוואי גארסיה. השחקן אינו מתלהב לעבור בהשאלה לקסימפאשה הטורקית למרות שיש סיכום בין המועדונים, וכעת אמורים הטורקים להגיש הצעה מחודשת לרכישתו. במקביל, א.א.ק אתונה מעוניינת בשחקן אך ההצעה שלה עדיין נמוכה מהסכום אותו דורשת בית"ר. בכל מקרה, הכסף שאמור להיכנס מהשאלתו או מכירתו של גארסיה וגם מזה של אנטואן קונטה פלוס החיסכון של שכרם הגבוה (2 מיליון שקל עלות מעביד לכל אחד) אמור להיות זה שיאפשר לצרף שחקנים חדשים לקבוצה.

עוד בוואלה!

שי קונסטנטין: "היה לא פשוט אחרי הסופ"ש, אבל באנו מוכנים"

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
עובד על חיזוק הסגל. חוגג/לילך וייס רוזנברג

שלומי אזולאי עדיין לא קיבל הודעת שחרור מהקבוצה, כאשר במועדון גם בודקים אופציות של מחליפים ומנגד מצפים לקבל כסף עבורו. אתמול הבהירו בבית"ר כי ללא תמורה עבורו הוא לא ישוחרר.

כל תנאי ההשאלה פלוס אופציית הרכישה של לאמק בנדה הזמבי מול ארסנל טולה סוכמו - והחתימה הרשמית אמורה להתבצע בימים הקרובים. השחקן ירוויח כ-50 אלף יורו בעונה ובבית"ר אמרו: "אין משמעות לכסף, גם עלי מוחמד וסורו הגיעו לכאן בסכומים כאלה, צריך לדעת לזהות שחקנים כאלה בשלבים מוקדמים, כבר הבאנו שחקנים יקרים מאוד שלא תרמו כלום".

באשדוד הבהירו אתמול כי לא יעבירו את דין דוד או שגיב יחזקאל בהשאלה אלא רק במכירה והתפתחויות עשויות להיות רק לאחר מכירת ליוואי גארסיה. בנוגע לדור מלול, בהפועל חיפה לא מתלהבים כרגע לשחררו, מה גם שבבית"ר לא מוכנים לתת לו חוזה שמשדרג אותו ביחס לחיפה אך השיחות נמשכות, כמו גם לגבי הקשר הברזילאי סנדרו, שלגביו ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר מינוי צוות מקצועי, היות ומדובר בסכומים מאוד גבוהים ובשחקן הדורש חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully