וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמאבינגה יערוך בכורה במדי נבחרת צרפת. דשאן: "מודע היטב לפוטנציאל שלו"

ילד הפלא בן ה-17 עשוי לשחק כבר בשבת מול שבדיה ולהפוך לשחקן הכי צעיר של הטריקולור מאז 1914: "הוא מאוד בטוח בעצמו"

ללא ליאונל מסי - שחקני ברצלונה באימון הפתיחה של העונה/האתר הרשמי של ברצלונה

אדוארדו קמאבינגה, ילד הפלא בן ה-17 של ראן שהחל את העונה עם בישול במחזור הפתיחה ושער במחזור השני, יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת צרפת ביום שבת מול שבדיה בליגת האומות. המאמן דידייה דשאן זימן את הקשר בעקבות גריעתו מהסגל של פול פוגבה שנדבק בקורונה, והוא לא מתכוון להמתין עם שיתופו.

דקות משחק מול שבדיה, או לאחר מכן נגד קרואטיה, יהפכו את קמאבינגה שיחגוג 18 רק בנובמבר, לשחקן השני הכי צעיר בתולדות הטריקולור. לפניו רק מוריס גסטיז'ה ששותף בגיל 17 ו-126 ימים, אי שם ב-1914.

אדוארדו קמאבינגה שחקן ראן. AP
מועמד גם להיות בסגל ליורו. אדוארדו קמאבינגה/AP

"ברור שצריך לדעת איך לעבוד איתו כי הוא צעיר מאוד והזימון הראשון הגיע מאוד מהר", אמר מאמן אלופת העולם. "אבל מרגע שהוא חלק מהסגל, הוא צריך להיות מוכן לשחק בדיוק כמו כל אחד אחר. לכן נתייחס אליו כמו לכל שחקן בסגל והוא יקבל את דקות המשחק שלו".

קמאבינגה, יליד אנגולה, היה על הכוונת של ריאל מדריד לפני שהצהיר על הישארותו בראן לעונה נוספת ולקראת הופעת הבכורה של המועדון בליגת האלופות. הוא קיבל את האזרחות הצרפתית רק בשנה שעברה, שיחק במדי ראן כבר בגיל 16 וכעת נמצא בסגל של אלופת העולם ומועמד להיכלל בסגל ליורו בקיץ הבא.

"למרות הגיל הצעיר שלו, הוא מאוד בטוח בעצמו", אמר דשאן. "הנסיבות הובילו לכך שהוא זומן לפני הזמן, אבל אני מודע היטב לפוטנציאל שלו, למרות הסיכון שהזימון עלול להקשות עליו. זה נותן לו סיכוי להיות ברשימת ה-23 ליורו, בדיוק כמו כל שחקן אחר שזימנתי עכשיו או שאזמן למשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully