וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נמנע עימות חריף בין ניק בלקמן ליונתן כהן

31.8.2020 / 12:19

הוויכוח על בעיטת הפנדל גרר חוסר שיתוף פעולה על כר הדשא וכמעט גלש לחילופי מהלומות בין שני שחקני מכבי תל אביב. אנשים מהקבוצה שהיו במקום, הפרידו והרגיעו את הרוחות במהירות

בווידאו: גאורגיוס דוניס אחרי ההפסד של מכבי תל אביב/צילום: דוברות מכבי ת״א עריכת וידאו: ניר חן

הרבה עצבים היו במכבי תל אביב בסיום ההפסד למכבי פתח תקוה אמש (ראשון, 2:1) למכבי פתח תקוה, ובמוקד עמד עימות בין ניק בלקמן ליונתן כהן. לדברי עדי ראייה, השניים היו קרובים להרמת ידיים בירידה לחדר ההלבשה בסיום המשחק ורק בהתערבות גורמים מהקבוצה, ביניהם ברק יצחקי שנכח במקום, נמנע מגע ישיר בין השניים.

מה שהצית את העצבים היה אותו ויכוח מי יבעט את הפנדל שנשרק לטובת הצהובים עמוק בתוך המחצית השנייה. כהן היה משוכנע שהוא זה שצריך לבעוט מאחר שהיה הפנדליסט הקבוע בעונה שעברה, אבל בלקמן שכבש פעמיים מהנקודה הלבנה בניצחון על פ.ק. ריגה, לקח את הכדור, עמד על כך שהוא יבעט ולבסוף שלח את הכדור למשקוף.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב עם ניק בלקמן. ברני ארדוב
לפני פחות מחודש הם עוד התחבקו. בלקמן וכהן/ברני ארדוב

לאחר אותו פנדל, בלקמן וכהן כמעט לא מסרו אחד לשני ולכן המאמן גאורגיוס דוניס, גם אמר בסיום המשחק שהוא מתכוון לשים גבולות לשחקנים ושהם יהיו חייבים להבין שהקבוצה מעל כל אחד מהם.

עם השריקה לסיום המשחק, כהן היה הראשון לרדת לחדר ההלבשה ואז בלקמן ירד בריצה מכר הדשא, חלף על פני דוניס ואפילו לא לחץ לו יד. מסתבר שהמטרה של האנגלי הייתה כהן ושניהם היו כאמור קרובים לעימות פיזי.

במכבי תל אביב לא יעברו על כך לסדר היום ויטפלו בעניין בהמשך. כהן לא יהיה עם הקבוצה ב-10 הימים הקרובים מכיוון שהוא שוהה עם נבחרת ישראל, שתשחק נגד סקוטלנד וסלובקיה בליגת האומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully