וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לאלחמיד בניצחון סלטיק, הפסד ראשון למרציאנו והיברניאן

עודכן לאחרונה: 30.8.2020 / 23:56

חמישה ימים לפני המשחק מול סקוטלנד, מגן הנבחרת שותף ל-0:3 על מאת'רוול והשוער נכנע לפנדל בהפסד 1:0 לאברדין. ניצחון לעדן שמיר, הפסד לבן שהר

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, סלטיק חזרה לזירה המקומית וניצחה הערב (ראשון) 0:3 בבית את מאת'רוול. חאתם עבד אלחמיד שמר על מקומו בעמדת המגן הימני והשלים 90 דקות, בעוד ניר ביטון נותר על הספסל. ג'יימס פורסט, שיפגוש את השניים ביום שישי במשחק בין סקוטלנד לישראל בליגת האומות, כבש את הראשון בדקה ה-40, המחליף אלביאן אייטי הוסיף בדקה ה-74 והבלם כריסטופר ז'וליאן חתם בדקה ה-90. סלטיק עם 10 נקודות מארבעה משחקים בליגה הסקוטית ורחוקה שש נקודות מריינג'רס המוליכה, לה שני משחקים יותר.

* אופיר מרציאנו ספג אחרי שלושה משחקים עם שער נקי, כשהיברניאן הפסידה לראשונה העונה - 1:0 בבית לאברדין. שוער נבחרת ישראל, שצפוי לפתוח מול סקוטלנד בשישי, סיפק שתי עצירות טובות לפני שנכנע לפנדל של לואיס פרגוסון בדקה ה-39. למעשה, כל שלושת השערים שספג העונה בליגה היו ממצבים נייחים (שני פנדלים וכדור חופשי).

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק. GettyImages
ביום שישי הוא כבר נגד ג'יימס פורסט. חאתם עבד אלחמיד/GettyImages

* עדן שמיר (73 דקות) פתח בפעם השלישית העונה בהרכב סטנדרד ליאז' מתוך ארבעה מחזורים בליגה הבלגית, כשקבוצתו עצרה את בירסחוט המושלמת עם 0:3 בחוץ ועלתה על חשבונה למקום הראשון.

* ליאור רפאלוב פתח בהתקפת אנטוורפן בהפסד 2:0 אצל שרלרואה, אבל הוחלף בדקה ה-32, 10 דקות אחרי שקבוצתו נשארה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של בירגר ורסטראטה.

* בן שהר שיחק 60 דקות בהרכב אפואל ניקוסיה, שהובסה 3:0 בלרנקה על ידי א.א.ק ונותרה עם נקודה אחת אחרי שני מחזורים בליגה הקפריסאית. עומר אצילי לא נכלל בסגל.

* ביברס נאתכו לא נכלל בסגל של פרטיזן בלגרד, שהובילה על וויבודינה בחוץ למרות הרחקתו של סיידובה סומא, אבל ספגה שוויון בדקה ה-90 ולבסוף הפסידה 3:2 בתוספת הזמן.

* ירין פרץ נותר על הספסל ולא שותף בהפסדה של קרמיוטיסה 1:0 לאומוניה ניקוסיה בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully