וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח גם בגרנד פרי הבלגי

הבריטי של מרצדס בדרך הבטוחה לזכייה שביעית באליפות העולם, אחרי שהשיג ניצחון חמישי העונה. הפער בפסגת דירוג הנהגים גדל ל-47 נקודות

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

לואיס המילטון לא סופר אף אחד בדרך לאליפות העולם השביעית שלו בפורמולה 1, והיום (ראשון) הוא חרך את המסלול בגרנד פרי הבלגי והגדיל את יתרונו בפסגת דירוג הנהגים. הבריטי של מרצדס ניצח בחמישה מתוך שבעת המרוצים עד כה, ולסיום העונה שהורחבה בינתיים נותרו עוד 10 מרוצים. סך הכול יש לו כבר 89 ניצחונות בקריירה ורחוק רק שניים משיא הניצחונות של מיכאל שומאכר.

לאחר הניצחון אמר המילטון: "זה לא היה מהמרוצים הקלים. טמפרטורת הצמיגים ירדה באיטיות והיו רגעי קושי. לא משנה כמה אנחנו מצליחים, עלינו להישאר עם רגליים על הקרקע".

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
שולט ביד רמה בסבב. לואיס המילטון/רויטרס

המילטון זינק ראשון בספא, אחרי שהפך לשיאן מקצי הדירוג שם עם הניצחון השישי אתמול. חברו לקבוצה ואלטרי בוטאס זינק שני וגם סיים במקום הזה, כשההולנדי מקס ורשטאפן הביא 15 נקודות לרד בול עם המקום השלישי ונותר לפני בוטאס בדירוג הכללי. דניאל ריקיארדו האוסטרלי סיים רביעי.

הסבל של פרארי נמשך עם מקומות 13 (סבסטיאן פטל) ו-14 (שארל לקלר) ואילו הנהג העתידי קרלוס סאינס, מי שחתם כמחליפו של פטל לקראת השנה הבאה, אפילו לא פתח את המרוץ בגלל פליטת עשן מרכבו שאנשי מקלארן לא הצליחו לתקן לפני ההזנקה. אנטוניו ג'ובאניצי מאלפא רומאו וג'ורג' ראסל מוויליאמס היו מעורבים בהתנגשות מסוכנת ולמזלם יצאו ללא פגע.

דירוג הנהגים (אחרי שבעה מרוצים):

1. לואיס המילטון (מרצדס, בריטניה) 157 נקודות
2. מקס ורשטאפן (רד בול, הולנד) 110
3. ואלטרי בוטאס (מרצדס, פינלנד) 107
4. אלכסנדר אלבון (רד בול, תאילנד) 48
5. שארל לקלר (פרארי, מונאקו) 45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully