וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטטוקומפו: "המחאה שלנו נגד הירי המשטרתי גדולה מכדורסל"

אחרי שהוביל עם קבוצתו את המחאה למען השחורים ועלה לחצי הגמר, כוכב מילווקי דיבר: "לא משנה אם אקלע 35 או 50, זה דבר שלא אשכח כל חיי"

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

אחרי שמילווקי הובילה מחאה מחודשת שגרמה לדחיית הפלייאוף, הבאקס עלו הלילה כצפוי לחצי גמר המזרח אחרי ניצחון 104:118 על אורלנדו שהשלים 1:4 בסדרה. יאניס אנטטוקומפו קלע 28 נקודות ב-28 דקות ויפגוש בחצי הגמר את מיאמי, הקבוצה היחידה במזרח שניצחה את מילווקי פעמיים בעונה הסדירה.

יאניס אנטטוקומפו שחקנה של מילווקי באקס. GettyImages
למען ג'ייקוב בלייק. יאניס אנטטוקומפו/GettyImages

לאחר המשחק הכוכב היווני התייחס בעיקר למחאה שהובילו קבוצתו בעקבות הירי המזעזע של שוטרים אמריקאים בגבו של ג'ייקוב בלייק. "משהו שמניע אותי כבנאדם זה שאם אתה באמת רוצה להשיג משהו ופועל למען זה, אתה יכול להשיג אותו", אמר יאניס, "עמדנו במעגל כקבוצה ודיברנו עם אבא שלו (ג'ייקוב בלייק). הוא דמע ואמר לנו כמה עוצמתי מה שעשינו וזה מבחינתי יותר גדול מכדורסל".

"יהיו לי עוד הרבה משחקים שאני אקלע 30, 35, או 50 נקודות, אבל את הדבר הזה לא אשכח. אנחנו נזכור את זה כל החיים. זה ממש קשה עבורי, אני ידוע כבנאדם שקט רוב הקריירה שלי, אבל יש לי אחריות. הרבה אנשים מקשיבים לנו וצופים בנו".

"הדבר שהכי השפיע עלינו היה לדבר עם משפחת בלייק", הוסיף ווסלי מתיוז', אני חושב שזה גרם לכולנו לדמוע. אנחנו לא צריכים אישור של אנשים אחרים למה שעשינו. רק לשמוע שגרמנו להורים שלו לחייך, קשה לתאר את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully