וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף סגירה: מרסלו מלי ומריאנו באריירו בדרך להפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 30.8.2020 / 17:08

בדרך לחיזוק כפול: הקבוצה סיכמה עם ראסינג קלוב על השאלתם של הצמד, שעשויים לחתום כבר היום. הקבוצה סגרה עם ספונסר לעונה הקרובה

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לאחר הדחתה של קבוצתו מאירופה/דוברות בית"ר ירושלים

אחרי הניצחון המרשים באירופה ורגע לפני פתיחת הליגה מול מכבי נתניה, הפועל באר שבע ממשיכה לעבוד על חיזוק מאחורי הקלעים. בקבוצה מקווים לסגור עוד הלילה את צירופם בהשאלה של מרסלו מלי ומריאנו באריירו, צמד הקשרים ששייכים לראסינג קלוב.

מרסלו מלי במדי ספורטינג ליסבון. GettyImages
בדרך לבאר שבע. מרסלו מלי/GettyImages

מלי, 28, שהוזכר מוקדם יותר כמועמד גם לבית"ר ירושלים, החל את הקריירה בקולון, משם עבר לבוקה ג'וניורס שבשורותיה שיחק בין 2014 ל-2017 (42 הופעות, 4 שערים) ונהנה מתקופה יפה, אחר כך עבר לספורטינג ליסבון הפורטוגלית אבל התקשה להשתלב, אחר כך חזר לדרום אמריקה, עבר לראסינג, ויטוריה, בלגראנו וקורודובה. בעונה שעברה שיחק 17 משחקים וכבש שער אחד ובישל שלושה.

באריירו בן ה-25 גם כן משחק בעמדת הקשר האחורי וחזר לראסינג אחרי שרשם 13 הופעות במדי הוראקן. מ-2016 ועד 2019 הוא שיחק בדפנסה, במדיה רשם 41 הופעות וכבש שלושה שערים.

עוד בוואלה!

בארגנטינה דווח: הקשר מרסלו מלי בדרך לבית"ר ירושלים. בית"ר: טרם החלטנו

לכתבה המלאה
מנהל הפועל באר שבע אסי רחמים עם שאול ושלום נעמן. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
ספונסר חדש להפועל באר שבע/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

בתוך כך רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, חתמה עם הנהלת הקבוצה על הסכם למתן חסות ראשית לקבוצת הפועל באר שבע. הרשת הארצית תהיה הספונסרית הרשמית של הקבוצה לעונת 2020/21. רשת מחסני השוק, תחליף את חברת תדיראן, שכיהנה כספונסרית הראשית בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully