וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייאוף חזר: יוסטון הביסה את OKC, הלייקרס ומילווקי בחצי הגמר

הארדן (31) כיכב, ווסטברוק חזר והרוקטס עלו ל-2:3 עם 80:114 מוחץ. דייויס (43) ולברון עם טריפל דאבל הובילו את ל.א ל-1:4 על פורטלנד

שון דאוסון חוזר לשחק במדי בדאלונה לראשונה מאז הפציעה/עמוד הטוויטר של חובנטוד בדאלונה

אחרי כמה ימים ארוכים (מדי) ללא כדורסל על רקע מחאות שחקני ה-NBA וסירובם לשחק בעקבות האירועים האלימים בארה"ב, פלייאוף ה-NBA חזר הלילה (בין שבת לראשון) לפעולה. במשחק הראשון הייתה זאת מילווקי שהעפילה לחצי גמר המזרח אחרי שהשלימה ניצחון 1:4 בסדרה על אורלנדו. יוסטון עלתה ל-2:3 על אוקלהומה סיטי עם ניצחון מוחץ והלייקרס סגרה עניין ועלתה ל-1:4 על פורטלנד נטולת דמיאן לילארד.

משחקי הלילה

מילווקי - אורלנדו 104:118 (הבאקס השלימו ניצחון 1:4 בסדרה)
יוסטון - אוקלהומה סיטי 80:114 (2:3 ליוסטון בסדרה)
ל.א לייקרס - פורטלנד 122:131 (הלייקרס השלימה ניצחון 1:4 בסדרה)

לברון ג'יימס ל.א לייקרס. רויטרס
בדרך לאליפות גם עם הלייקרס? לברון ג'יימס/רויטרס

ל.א לייקרס - פורטלנד 122:131 (הלייקרס השלימה ניצחון 1:4 בסדרה)

כשהיא עם הגב אל הקיר, אחרי שלושה הפסדים רצופים בסדרה וללא ה-כוכב שלה דמיאן לילארד, פורטלנד קיוותה לעשות את הבלתי ייאמן ולהישאר בחיים בסדרה. זה הצליח לה במחצית הראשונה שהסתיימה בשוויון 68, אבל הלייקרס ניצלה את העייפות של מקולום, אנתוני ונורקיץ' ונעזרה בריצת 0:11 לקראת סוף הרבע הרביעי כדי לעלות ליתרון דו ספרתי ממנו הבלייזרס לא היו יכולים לחזור. לברון ואנתוני דייויס שוב נתנו הצגה ענקית עבור הלייקרס. הסנטר סיים את המשחק הזה עם 43 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לברון רשם טריפל דאבל של 36 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים וקולדוול פופ סייע להם עם ארבע שלשות ו-14 נקודות.

מנגד, סי ג'יי מקולום הוביל עם 36, ושיחק 46 דקות. כרמלו אנתוני הוסיף 27 וגארי טרנט שפתח במקום לילארד הוסיף 16. יוסוף נורקיץ' היה מצוין כרגיל עם 16, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים אבל העייפות והיעדר הספסל הכריעו את המשחק הזה לטובת ל.א, שעברה סיבוב בפלייאוף לראשונה מאז 2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יימס הארדן יוסטון. רויטרס
פירק את אוקלהומה סיטי כמעט לבדו. ג'יימס הארדן/רויטרס

יוסטון - אוקלהומה סיטי 80:114 (2:3 ליוסטון בסדרה)

אחרי ארבעה משחקים בתוך הפלייאוף ושני הפסדים רצופים, ראסל ווסטברוק חזר מהפציעה שלו כדי לרשום הופעת בכורה בפוסט סיזן מול האקסית שלו. הגארד היה פושר למדי וסיים עם שבע נקודות בלבד, שישה ריבאונדים ושבעה אסיסטים ב-23 דקות, אבל ג'יימס הארדן הוביל ריצת 2:19 בפתיחת הרבע השלישי, שהסתיים ב-18:37 מוחץ לרוקטס שלא הביטו לאחור ורק הגדילו את ההפרש ברבע האחרון. הארדן סיים את המשחק הזה עם 31 נקודות באחוזים מעולים (11 מ-15 ו-4 מ-8 מחוץ לקשת) ונח ברבע הרביעי. רוברט קובינגטון הוסיף 22 נקודות, כולל 20 במחצית השנייה שהסתיימה ב-35:66 ואריק גורדון תרם 20 למנצחת.

מנגד, דניס שרודר קלע 19 נקודות לת'אנדר, 18 מתוכן ברבע השני, אבל הורחק באמצע הרבע השלישי אחרי שפגע במפשעה של פי ג'יי טאקר במהלך חסימה. הפורוורד לא נשאר חייב והורחק גם הוא אחרי שניסה לתקוף את הגארד הגרמני. כריס פול קלע 16 מול האקסית וסטיבן אדאמס הוסיף 12 ו-14 ריבאונדים, אבל אוקלהומה סיטי סיימה את המשחק הזה עם 7 מ-46 מחוץ לקשת, כאשר לוגונץ דורט הרוקי "מככב" עם 0 מ-9 מהטווח הזה. הת'אנדר ינסו לכפות משחק שביעי ומכריע, אך כפי שיוסטון נראתה היא פייבוריטית לגמור את הסדרה בשישה משחקים וגם הלייקרס צריכה להביט בדאגה לעבר היריבה הבאה שלה.

שחקני ואנשי מילווקי באקס כורעים ברך במהלך השמעת המנון ארה"ב. AP
המחאה כמובן נמשכת, הכדורסל חזר. מילווקי/AP
ג'ורג' היל שחקן מילווקי באקס מול אורלנדו מג'יק. רויטרס
מול מיאמי יהיה סיפור אחר. היל/רויטרס

מילווקי - אורלנדו 104:118 (הבאקס השלימו ניצחון 1:4 בסדרה)

אחרי ההפסד במשחק הראשון בסדרה, הבאקס הגיבו עם ארבעה ניצחונות רצופים והעפילו לחצי גמר המזרח, למפגש מסקרן מול מיאמי. כזכור, שחקני הבאקס היו אלה שנתנו את יריית הפתיחה למחאה, כשסירבו לעלות למשחק מול אורלנדו ביום רביעי בלילה בעקבות התקרית בוויסקונסין, אבל הלילה הם השלימו את העבודה בצורה חלקה. ג'ורג' היל, אחר ממנהיגי המחאה של הבאקס, סירב להיות על הפרקט במהלך השמעת ההמנון האמריקאי, וצולם מתחמם באזור חדר ההלבשה לפני שריקת הפתיחה.

יאניס אנטטוקומפו שחקן מילווקי באקס מול ווצ'ביץ' שחקן אולרנדו מג'יק. AP
ברי צקלה. יאניס/AP

גם הלילה הבאקס שלטו במשחק, וירדו להפסקה כשהם ביתרון 17 נקודות. ברבע השלישי הבאקס הוליכו 69:89, משם אורלנדו רשמה ריצת 7:24 כדי לצמק את הפער ל-96:93 בלבד, אבל מילווקי הגיבה עם 9 נקודות רצופות והרגיעה את הרוחות. יאניס אנטטוקמפו, שסבל מבעיית עבירות, שיחק רק 28 דקות, ועדיין הצליח לסיים את המשחק עם 28 נקודות (11 מ-17 מהשדה, 3 מ-6 מהשלוש) ו-17 ריבאונדים. קריס מידלטון הוסיף 21 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ברוק לופז קלע 16. מנגד באורלנדו בלט ניקולה ווצ'ביץ' עם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים, אבל העונה של אורלנדו (מארחת הבועה) למעשה נגמרת מאוחר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully