וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' נותר מושלם ב-2020: גבר על ראוניץ' וזכה בטורניר סינסינטי

עוד ערב גדול לטניסאי הסרבי, שניצח 6:1, 3:6, 4:6, עלה למאזן 0:23 והפך ליחיד אי פעם שזוכה פעמיים בכל טורנירי המאסטרס 1000. במקביל: פדרר ונדאל נגד היוזמה החדשה שלו

תקציר גמר אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' מול דומיניק תים/באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

נובאק דג'וקוביץ' רשם הערב (שבת) עוד הישג היסטורי, כשגבר 6:1, 3:6, 4:6 על מילוש ראוניץ' וזכה בטורניר סינסינטי מסבב המאסטרס 1000. דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, עלה למאזן מדהים של 0:23 בשנת 2020, והוא כמובן מגיע כפייבוריט הברור לאליפות ארה"ב שתיפתח בשבוע הבא.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' אחרי הזכייה בטורניר סינסינטי. AP
הישג אדיר. דג'וקוביץ'/AP
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' אחרי הזכייה בטורניר סינסינטי. AP
הקורונה לא עצרה אותו. דגוקוביץ'/AP
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' עם מילוש ראוניץ' אחרי הזכייה בטורניר סינסינטי. AP
"אם אני מתחיל עונה עם 0:3, אני מרוצה". ראוניץ' על ה-0:23 של נולה/AP

דג'וקוביץ', שהיה השחקן היחיד שזכה בכל תשעת טורנירי המאסטרס 1000, הוא כעת היחיד שזוכה בכל אחד מהם פעמיים. כמו כן הוא השוה את ההישג של רפאל נדאל, עם המאסטרס ה-35 בקריירה.

זה לא הלך קל לסרבי, שפחות מ-24 שעות לפני כן נאבק במשך יותר משלוש שעות בחצי הגמר מול באוטיסטה אגוט, אבל אחרי שהפסיד במערכה הראשונה ידע להתעלות בשתיים הבאות כדי לזכות בטורניר ה-80 בקריירה שלו, כולל חזרה משבירה במערכה השלישית. "הוא במאזן 0:23?", אמר ראוניץ' בסיום, "באמת, אם אני מתחיל עונה עם 0:3, אני מרוצה".

אגב, הניצחון של דג'וקוביץ' מגיעה ביממה סוערת מאחורי הקלעים, שבה הסרבי הודיע שהוא מתפטר מתפקידו כראש ארגון השחקנים של ה-ATP ומקים איגוד חדש של טניסאים, במטרה להגן על טניסאים גם מדירוג נמוך לאור הפגיעה הקשה ממשבר הקורונה. גם רפאל נדאל וגם רוג'ר פדרר הגיבו ליוזמה של דג'וקוביץ' וטענו ש"זה הזמן לאחדות, לא לפילוג", והגבירו את המתיחות שיש לדג'וקוביץ' עם הצמד, ולמעשה עם כל עולם הטניס אחרי הפארסה בטורניר שארגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully