וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ג'אן: "לא בטוח שאשאר". אלדד שביט: "הבעיות של סכנין זעקו לשמיים"

כובש השער הראשון של עונת 2020/21 אחרי ה-0:3 של בני יהודה: "רוצה להתקדם לליגה גדולה יותר". מאמן סכנין: "זה פנצ'ר, אני אסדר את העניינים"

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

בני יהודה החלה את עונת 2020/21 בליגת העל עם ניצחון קליל הערב (שבת) - 0:3 בחוץ על בני סכנין. מתיאה ליואיץ', שהיה בספק למשחק בגלל סירובו לקצץ בשכר, פתח וגם כיכב עם שני בישולים לדור ג'אן (שער הבכורה של העונה) והמחליף עמית זנטי. שי מזור נגח בתווך אל הרשת של ראמי חמאדה, שערך בכורה בשערה של העולה החדשה.

דור ג'אן שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לצאת לאירופה. דור ג'אן/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח אלישע לוי אמר בסיום: "הפכנו משחק מאוד קשה למשחק נוח. היינו מאוד מאורגנים וציננו את ההתלהבות של סכנין עם הנעת כדור טובה. עשינו שערים יפים ושלטנו במשחק לכל אורכו. חשוב לנצח במשחק הראשון, בטח מול קבוצה שעשתה ריצה יפה בגביע הטוטו. ראינו שלבני יהודה יש בסיס טוב ועכשיו נלך למשחק הבא. אנחנו רוצים לעשות עונה יותר טובה הפעם, ולא נשיג את זה בדיבורים".

דור ג'אן, כובש השער הראשון: "עשינו תוצאה חשוב במגרש סופר-קשה ואין דרך יותר טובה להתחיל את העונה. אני חושב שבאופן כללי הליגה הזו בנויה על מומנטום. הליגה יחסית מאוד שוויונית וכל אחת יכולה לצבור מומנטום ולהתחיל לדבר על פלייאוף עליון. יש לנו שחקנים מצוינים. אולי פחות שומעים עלינו כי זו בני יהודה, אבל כולם עושים את העבודה. אני לא יודע אם אשאר, לא הסתרתי את הרצון שלי להתקדם לליגה בכירה יותר. מי שצריך לדעת, יודע".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה הביסה 0:3 את בני סכנין בחוץ

לכתבה המלאה
אלדד שביט מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ביקש חיזוק נוסף. אלדד שביט/אדריאן הרבשטיין

אלדד שביט, מאמנה של בני סכנין, הודה: "אם כבר להפסיד במחזור ראשון, אז לא 1:0 שלא מדליק נורות אדומות, אלא לקבל בראש כדי לדעת מה צריך לעשות. היום הבעיות שלנו זעקו לשמיים בכל מני מקומות. זה מאכזב, לא נעים לקבל 3:0 בבית, אבל רק התחילה העונה. יש לנו עוד הרבה עבודה, ראו שאנחנו עוד צריכים להתחבר ולהידבק. זה פנצ'ר, אני מאמין בקבוצה שלי ובטוח שאנחנו שווים הרבה יותר. זה היה יום רע שלנו, אבל נתקן ונתקדם. בגביע הטוטו מצאנו את הפתרונות והיום זה טפח לנו בפנים. התפקיד שלי הוא להפיק את הלקחים, אנחנו לא מטאטאים מתחת לשטיח. יש לנו עכשיו שבועיים עד למשחק הבא כדי להכין את הקבוצה. זה התפקיד שלנו, והשחקנים תפקידם גם לעשות איזה חשבון נפש. אני אסדר את העניינים".

על חיזוק אפשרי: "אני ביקשתי שחקן רכש נוסף. היו חסרים לנו היום שחקנים וחוץ מאוסבלדו הנריקס עלינו בעצם עם ההרכב מהלאומית. אנחנו צריכים להביא שחקן נוסף, נצטרך לשבת ולקבל החלטות".

הקפטן עלי עוסמאן: "יום לא טוב שלנו, לא ציפינו לפתוח ככה את הליגה, אבל מה שטוב בכדורגל שאפשר לתקן. נלמד מהטעויות ובמשחק הבא נתקן ונחזור עם תוצאה טובה. עוד לא התאקלמנו בליגת העל, אבל נהיה קבוצה חזקה ואני בטוח שכל אחד ייתן פה את ה-100 אחוז. חשוב שנהיה יותר מחויבים ונחזיר את דוחא להיות מבצר. אני מאמין שבמשחקים הבאים הנקודות יישארו פה. הקהל חסר לנו, אצלנו הוא השחקן הראשון ולא ה-12. הקהל דוחף אותנו גם במצוקה וכולי תקווה שהמגרש פה יחזור להיות מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully