וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה על הניצחון: "הסתגרנו, וזה בסדר מבחינתי". רב"ש: "יש לנו סגל מעולה"

קרית שמונה עקצה פעמיים וניצחה 0:2 באשדוד, רפואה טוען: "בהמשך תראו אותנו משחקים יותר התקפי". בן שמעון: "אנחנו רוצים לייצר כדורגל דומיננטי, ויש לזה מחיר". קהת: "נקווה שהשנה נצליח לעשות עונה שקטה"

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

עירוני קרית שמונה פתחה הערב (שבת) את העונה בליגת העל עם ניצחון מתוק, 0:2 על מ.ס אשדוד, במשחק שבו דווקא האשדודים שלטו. אבל אנסה ולוסיו כבשו פעמיים במתפרצות, ובסוף גם המאמן המנצח קובי רפואה הודה שקבוצתו הייתה פחות טובה.

"לא היה לנו משחק גדול למען האמת", אמר קובי רפואה בסיום, "ידענו שאשדוד תתקוף עם המון שחקנים ושיש לנו שחקנים מהירים למתפרצות. היום יותר הסתגרנו, אבל אתם תראו בהמשך את קרית שמונה לוחצת ומחזיקה בכדור ומשחקת יותר התקפי. במשחק הקודם אשדוד הגיעו להרבה מצבים מולנו, היום הם לא הגיעו לחצי מצב. מאושר לפתוח ברגל ימין.

"זו עונה חדשה, כשאתה בונה קבוצה זה נראה אחרת, אבל זה רק ניצחון אחד. אם אני מבין שבאנו והסתגרנו ושאשדוד הייתה טובה יותר, אבל זה בסדר מבחינתי. לא מקבלים נקודות על החזקת כדור".
על חזרתם של רוצ'ט וקהת: "חשבנו לעשות מה שנכון, להחזיר שחקנים שמזוהים עם המועדון, מקווה ומאמין שייכנסו לעניינים. נרצה להמשיך ככה. חיזוק נוסף? צריך, בטח שצריך, אבל אין לחץ, נביא רק שחקנים שיתאימו וישדרגו אותנו".

לוסיו (מימין) עם יוג'ין אנסה שחקני עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
פתיחה נהדרת. קרית שמונה/לירון מולדובן
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. לירון מולדובן
יש ציפיות. קרית שמונה/לירון מולדובן
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אכזבה. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון, שקבוצתו פתחה את העונה עם ציפיות גבוהות, אמר בסיום: "מאכזב מאוד. רצינו לנצח בבית, אנחנו קבוצה טובה שיש לה בקיעים קצת בסבלנות. צריך לדעת לשחק מול כדורגל מתגונן. אנחנו רוצים לייצר כדורגל דומיננטי, ויש לזה מחיר. צריך למצוא איזון, אבל זה משחק ראשון. זה לא ימשיך להיות ככה - קבוצה טובה מפסידה, אלא קבוצה טובה ומנצחת, כי המטרה היא נקודות.

"רצינו לפתוח ברגל ימין, צריך לדעת לעמוד בציפיות, זה חלק מהמשחק. הלחץ הגדול שאנחנו צריכים זה מה שאנחנו שמים על עצמנו. זה מה שאנחנו מנסים לעשות. כרגע אנחנו מסתפקים בלהחזיק בכדור ולשלוט, אבל זה לא מספיק. אני מרגיש שיש קבוצה טובה ושתהיה לנו עונה טובה. פלייאוף עליון? זה סגל מעולה, ננסה לחזק אותו, אבל קודם צריך ניצחון, ואחרי זה להמשיך עם הצעדים הבאים".

רועי קהת: "חיכינו כל כך להתחיל את הליגה ושמח שפתחנו עם ניצחון, ונקווה שזה ייתן דחיפה להמשך. יש פה סגל שמעורבב עם צעירים וותיקים, ואחרי חמש שנים שהמועדון היה בתחתית, נקווה שהשנה נצליח לעשות עונה שקטה. בטח, זו סגירת מעגל עבורי, מהרגע הראשון שבאתי כל הזיכרונות צפו. הלוואי ונצליח לשחזר את ההצלחה, אבל קודם כל צריך להתחבר ולהתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully