וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקפריסין טוענים: "דור מיכה סיכם באנורתוזיס פמגוסטה"

לאחר ששוחרר ממכבי תל אביב, בקפריסין טוענים שדור מיכה "ייכנס לנעליו של רובן ראיוס" וישחק באי השכן לצד עומר אצילי, שחתם באפואל ניקוסיה

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

לאחר ששוחרר ממכבי תל אביב עקב פרשת המין האסור עם הנערות, דור מיכה מצא בית חדש, ובקפריסין טוענים שהוא סיכם את תנאיו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. אחרי שאנורתוזיס שחררה את רובן ראיוס, מיכה אמור להיכנס לנעליו ולחתום ביממה הקרובה, וכמו עומר אצילי (המשוחרר הנוסף ממכבי תל אביב בעקבות הפרשה) שחתם באפואל ניקוסיה - גם מיכה צפוי לשחק באי השכן. אחרי שני מחזורים, אנורתוזיס, קבוצתו של טימור קצבאיה, במקום הראשון בליגה הקפריסאית.

מיכה, 28, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2011. לאורך השנים הפך לאחד השחקנים האהובים במועדון, ובסך הכל זכה עם הקבוצה בארבע אליפויות, גביע מדינה אחד ושלוש פעמים הניף את גביע הטוטו. ב-2016/17 ו-2018/19 הוכתר כמלך הבישולים של ליגת העל.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מחפש התחלה חדשה, ונקייה. מיכה/דני מרון

לפני כחודשיים התייחס לראשונה מיכה לפרשה הקשה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "‎זה לא סוד שעוברת עליי תקופה לא קלה אשר השפיעה גם על בני משפחתי. תקופה שטלטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי... למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי. ‎הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully