וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל ב-NBA: קליף רובינסון הלך לעולמו בגיל 53 בלבד

שחקן העבר של פורטלנד ופיניקס, שנבחר לשחקן השישי של העונה ב-1993 ולאחר מכן הופיע גם באולסטאר, הלך לעולמו

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

קליף רובינסון, שחקן העבר של פורטלנד ופיניקס ומי שהיה אולסטאר ב-NBA ב-1994, הלך לעולמו היום (שבת) בגיל 53. הוא השחקן השלישי של פורטלנד המיתולוגית שמת בגיל צעיר יחסית, אחרי קווין דאקוורת' (44) וג'רום קרסי (52). טרם פורסמה סיבת המוות של כדורסלן העבר, ששיחק באוניברסיטת קונטיקט, אבל בחודש מרץ 2017 הוא עבר שבץ, שגרם לשיתוק בחצי מהגוף שלו (על אף שבהמשך הצליח להשתקם ולהזיז את הרגל והיד), ובשנת 2018 עבר ניתוח להסרת גידול סרטני מהלסת.

קליף רובינסון שחקן פורטלנד מול הוראס גראנט שחקן שיקגו בולס. AP
מהדמויות הבולטות בליגה בשנות ה-90'. קליף רובינסון/AP

רובינסון, בוגר מכללת קונטיקט, נבחר על ידי פורטלנד טרייל בלייזרס במקום ה-36 בדראפט 1989 ושיחק בקבוצה שמונה שנים, כולל הופעות בגמרים של 1990 ו-1992. הוא נבחר לשחקן השישי של העונה ב-1993 וכאמור היה לאחר מכן גם באולסטאר, כשב-1997 עבר לפיניקס סאנס, לבש את מדיה ארבע שנים והפך לבן ה-33 הראשון שקולע 50 נקודות במשחק (שיא הקריירה שלו). לאחר מכן שיחק גם בדטרויט, גולדן סטייט וניו ג'רזי, לפני שפרש ב-2007.

הסמול פורוורד עם הסרט על הראש, שזכה לכינוי "דוד קליף", סיים קריירה בת 19 שנים ב-NBA עם ממוצע נקודות של 14.6 למשחק, 4.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-1,380 משחקים (מקום 13 בכל הזמנים).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ב-2001 הושעה רובינסון ממשחק אחד בגלל שימוש במריחואנה ועם השנים לאחר פרישתו הפך לאחד הפעילים הבולטים למען לגליזציה.

לחובבי הריאליטי האמריקאי "הישרדות", רובינסון זכור מעונה 28, שם קיווה שלא יזהו אותו ככדורסלן עבר, אבל אחד המתחרים התגלה כמעריץ שלו והסוד נחשף. רובינסון היה המודח החמישי בעונה.

ג'ים קלהון, מאמן האגדי של קונטיקט, ספד לרובינסון: "הוא היה השחקן הגדול הראשון שלנו... הוא הגיע מרקע קשה בבפאלו, ראיתי אותו מתפתח והופך לגבר. הוא היה אדם טוב, עשה קריירה גדולה והיה לו חלק חשוב במה שקרה לקונטיקט".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully